Een 2de logo in de header (rechts uitgelijnd)

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
David
Contacteer:

Een 2de logo in de header (rechts uitgelijnd)

Bericht door David » 19 okt 2011, 19:50

Hoi iedereen,

Is het mogelijk om in Prosilver een 2de logo in de header te plaatsen maar dan rechts uitgelijnd? Ik heb dit verzoek gekregen van een forum waar ik een help met de technische kant van het forum.

http://www.cavalierinfo.nl/forum/

Alvast bedankt

Met vriendelijke Groet,
David
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

Kevin
Contacteer:

Re: Een 2de logo in de header (rechts uitgelijnd)

Bericht door Kevin » 20 okt 2011, 19:06

Als je in de stylesheet de benodige classes kopieert maar anders benoemd en in het html bestand de div kopieert en ook zo noemt kom je al snel een heel eind.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 okt 2011, 19:46

Kevin schreef:Als je in de stylesheet de benodige classes kopieert maar anders benoemd en in het html bestand de div kopieert en ook zo noemt kom je al snel een heel eind.
Eigenlijk had ik dat zelf ook wel kunnen bedenken :mrgreen: Mag ik je hartelijk bedanken voor deze super goede tip... inmiddels is het gelukt. Alleen de search box is verdwenen dus moet nog even kijken of ik die anders kan uitlijnen :)

Bedankt
Wijziging: Toevoeging:
Wat ik alleen niet snap is dat in Google Chrome de searchbox er wel staat, maar in Firefox en IE niet. Dat is toch merkwaardig??

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 20 okt 2011, 20:05

Hahaha graag gedaan hoor.

Ik zie met chrome geen searchbar :roll:
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

David
Contacteer:

Bericht door David » 20 okt 2011, 20:20

Ik zie het al, je moet ingelogd zijn en dan zie je hem wel ;) Dat was ik met Chrome wel en die andere 2 niet. Dus dat maakt weer een hoop duidelijker.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 21 okt 2011, 05:44

Ja precies, even de permissies nakijken eerst maar voor de zoekfunctie.

Zo kom je er wel uiteindelijk.
Afbeelding

Plaats reactie