is er iemand voor mij forum kan opzetten ?

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
megamandy

is er iemand voor mij forum kan opzetten ?

Bericht door megamandy » 30 sep 2011, 09:46

• Adres van je forum: http://cavalierinfo.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
ik wil heel graag een nieuw forum openen het forum wat bij mijn sitebuilder zit werkt niet goed en is niet veilig .

sorry dit was wat kort door de bocht ,uiteraard tegen een vergoeding ,ik heb zelf e.e.a geprobeer maar dit lukt mij niet ,mvg jeannette

David
Contacteer:

Re: is er iemand voor mij forum kan opzetten ?

Bericht door David » 30 sep 2011, 10:12

Een forum installeren is in principe niet zo heel moeilijk hoor, als je de juiste gegevens hebt onder andere je database gebruikersnaam en inlog code, en je hebt toegang tot je FTP... dan is het in principe maar een eitje.

Misschien heb je iets aan het volgende wiki artikel: http://wiki.phpbb.nl/3.x/Handleiding/phpBB_installeren

Als je dan vragen hebt of ergens niet uitkomt kunnen we je met support misschien altijd nog helpen.

Dit forum onderdeel is namelijk niet bedoelt voor dit soort aanvragen daar is het prikbord voor bedoelt ;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen

megamandy

Bericht door megamandy » 30 sep 2011, 10:16

david bedankt voor je snelle antwoord ,ik heb het al een keer geprobeerd maar lukte niet :oops:
ik heb wel alles wat nodig is ,ik zal deze vraag op prikbord zetten ,bedankt

helaas kan ik mijn vraag nog niet op pribord zetten ,ik heb te weinig berichten,mvg jeannette

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Paul » 30 sep 2011, 10:26

megamandy, graag niet dubbelposten maar je vorige bericht bewerken. Ik heb je posts nu samengevoegd.

Gesloten