Forum games
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Forum games
De back-up functie van het forum zou ik niet gebruiken, het beste is een database back-up via phpmyadmin te maken. Als alleen je forum in je FTP kun je die normaal gezien zonder problemen naar je PC kopiëren.
Heb jij de install map toch opgeroepen, je moet automod ook nog installeren niet allen uploaden;)
Heb jij de install map toch opgeroepen, je moet automod ook nog installeren niet allen uploaden;)
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
-
jeeezus wat een gedoe... hoe installeer ik die in godsnaam pfff...
moet ik heel de root op ftp selecteren en dan kopieren plakken ergens op bureau blad in een mapje?
moet ik heel de root op ftp selecteren en dan kopieren plakken ergens op bureau blad in een mapje?
Je moet de install map oproepen in je browser hier onder een voorbeeldzandmannetje schreef:jeeezus wat een gedoe... hoe installeer ik die in godsnaam pfff...
http://www.jouwwebsite.nl/install
Je moet dus je forum oproepen en daarachter /Install zetten, en dan de instructies volgen
Inderdaadzandmannetje schreef:moet ik heel de root op ftp selecteren en dan kopieren plakken ergens op bureau blad in een mapje?
-
als ik naar /install ga krijg ik de website van mn host te zien, http://error404.000webhost.com/?
Verder als ik alles selecteer in mn ftp (alleen de root mappen) kan ik niet kopieren en plakken
--
oke ik ben nu bezig backup te maken... gewoon pijltje naar links naar de map waar je hem wil.. lol
de installatie lukt me niet
--
ik ben weer wat verder gekomen.. nu stuit ik op het volgende probleem als ik wil converteren
Het pad naar je vorige forum kon niet gevonden worden. Controleer de instellingen en probeer opnieuw.
» was het opgegeven bron pad is .
waar kan ik pad vinden?
--
ik kan helaas niet verder nu vanwege de pad :S
Verder als ik alles selecteer in mn ftp (alleen de root mappen) kan ik niet kopieren en plakken
--
oke ik ben nu bezig backup te maken... gewoon pijltje naar links naar de map waar je hem wil.. lol
de installatie lukt me niet
--
ik ben weer wat verder gekomen.. nu stuit ik op het volgende probleem als ik wil converteren
Het pad naar je vorige forum kon niet gevonden worden. Controleer de instellingen en probeer opnieuw.
» was het opgegeven bron pad is .
waar kan ik pad vinden?
--
ik kan helaas niet verder nu vanwege de pad :S
Beste Zandmannetje,
Je hebt vandaag meerdere keren binnen hele korte tijd meerdere reacties achter elkaar geplaatst. Dit is niet de bedoeling. Zie regel 3.5. Als je binnen 24 uur iets wil toevoegen en jouw bericht is nog steeds de laatste in het topic, bewerk dan gewoon je laatste bericht. Ik heb nu je berichten samengevoegd.
Denk eraan dat iedereen recht heeft op evenveel aandacht. Het is niet netjes om op deze manier extra aandacht op te eisen. Heb gewoon even geduld, net als ieder ander.
Je hebt vandaag meerdere keren binnen hele korte tijd meerdere reacties achter elkaar geplaatst. Dit is niet de bedoeling. Zie regel 3.5. Als je binnen 24 uur iets wil toevoegen en jouw bericht is nog steeds de laatste in het topic, bewerk dan gewoon je laatste bericht. Ik heb nu je berichten samengevoegd.
Denk eraan dat iedereen recht heeft op evenveel aandacht. Het is niet netjes om op deze manier extra aandacht op te eisen. Heb gewoon even geduld, net als ieder ander.
Wat me niet geheel duidelijk is, is hoe jij bij het converteren komt? Dat heeft volgens mij weinig met Automod te maken. Heb je niet toevallig een install map van phpbb3 geüpload/geopend?
-
als ik naar mn forumpagina/install ga
krijg ik wel een pagina die lijkt op install maar dan staat er tabje converteren ipv
installeren.. dus wat heb ik fout gedaan dan?
Forumsoftware Versie Auteur Opties
phpBB 2.0.x 1.0.3 phpBB Group Converteren
dat staat er.. heel vreemd ik heb toch automod gedownload die jij me gaf, en ook die map geupload
dus snap het probleem niet?
wat moet ik nu doen? of moet ik heel mn forum offline halen
en compleet opnieuw uploaden?
het is me gelukt de automod op mn forum te krijgen!!!
nog veel gepruts kom je toch ergens lol.
kan ik nu via de auto mod gewoon de puntensysteem erop zetten?
krijg ik wel een pagina die lijkt op install maar dan staat er tabje converteren ipv
installeren.. dus wat heb ik fout gedaan dan?
Forumsoftware Versie Auteur Opties
phpBB 2.0.x 1.0.3 phpBB Group Converteren
dat staat er.. heel vreemd ik heb toch automod gedownload die jij me gaf, en ook die map geupload
dus snap het probleem niet?
wat moet ik nu doen? of moet ik heel mn forum offline halen
en compleet opnieuw uploaden?
het is me gelukt de automod op mn forum te krijgen!!!
nog veel gepruts kom je toch ergens lol.
kan ik nu via de auto mod gewoon de puntensysteem erop zetten?
zandmannetje, Ger heeft je er gister al op gewezen, graag niet dubbelposten binnen 24 uur als je informatie wilt toevoegen, maar je vorige bericht bewerken.
Binnen 4 uur 4 berichten te plaatsen helpt niet dat mensen jou gaan helpen!
Binnen 4 uur 4 berichten te plaatsen helpt niet dat mensen jou gaan helpen!
-
mijn excuus hiervoor! had het niet gezien.
als ik de points mod wil installeren stuit ik op 2 fout meldingen ik heb voor
de handigheid een prt screen gemaakt.
http://img850.imageshack.us/img850/1156 ... bleem1.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/628/ ... bleem2.jpg
dus als ik het goed begrijp, moet ik de ''FIND'' opzoeken bij mn bestanden
en die veranderen in wat er bij ''AFTER'' staat?
als ik de points mod wil installeren stuit ik op 2 fout meldingen ik heb voor
de handigheid een prt screen gemaakt.
http://img850.imageshack.us/img850/1156 ... bleem1.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/628/ ... bleem2.jpg
dus als ik het goed begrijp, moet ik de ''FIND'' opzoeken bij mn bestanden
en die veranderen in wat er bij ''AFTER'' staat?
Laatst gewijzigd door zandmannetje op 16 aug 2011, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Als dat voor komt kun je de wijzigingen die automod niet kan vinden, zelf opzoeken en toepassen. Er staat precies in welk bestand je moet zoeken, en wat je in dat bestand moet wijzigen of toevoegen!
-
naar mijn weten heb ik de opgegeven bestanden veranderd en opnieuw geupload.
ik heb letterlijk de tekst die bij ADD AFTER staat aachter de tekst gezet die bij FIND staat
nu probeer ik opnieuw te installeren maar krijg ik dezelfde 2 foutmeldingen hoe kan dit?
ik heb letterlijk de tekst die bij ADD AFTER staat aachter de tekst gezet die bij FIND staat
nu probeer ik opnieuw te installeren maar krijg ik dezelfde 2 foutmeldingen hoe kan dit?
Omdat automod niet weet dat jij die gewijzigd hebt, en kan dus nog steeds de betreffende code niet vinden. Als je ze zelf hebt aangepast kun je de installatie forceren dus gewoon doorgaan en niet op die foutmelding letten. Want die heb jij met de hand al opgelost 

-
ik word hier niet goed van, installeer ik,, ga ik ergens in een topic krijg ik een foutmelding
dus iets is er niet goed gegaan..
is het mogelijk door dit te LATEN doen door iemand van service?
want dit is me net wat te moeilijk
//EDIT: moet ik echt letterlijk //START ULTIMATE POINTS en //END ULTIMATE POINTS
er bij zetten?
dus iets is er niet goed gegaan..
is het mogelijk door dit te LATEN doen door iemand van service?
want dit is me net wat te moeilijk
//EDIT: moet ik echt letterlijk //START ULTIMATE POINTS en //END ULTIMATE POINTS
er bij zetten?
Ja hoor, je mag in-principe gewoon een service aanvraag doen, je hebt zelf je best gedaan;) Houd er wel even rekening mee dat het niet de bedoeling is dat we de fouten gaan oplossen. Het is echt en alleen bedoelt voor installaties op een phpbb3 forum! Je moet dan een nieuw topic openen in service gedeelte. Als je fouten hebt nu kun je die ook hier posten en dan wordt je ook gewoon geholpen indien mogelijk 

Waar zie je dat staan?zandmannetje schreef: //EDIT: moet ik echt letterlijk //START ULTIMATE POINTS en //END ULTIMATE POINTS
er bij zetten?
-
ik denk dat het te ingewikkeld is om die fouten etc hier te posten.. aangezien er een giga txt bestand bij zit
ik ben ver gekomen maar dit ging wat te ver, ik zet alles terug in uitgangs positie en dan plaatst ik een service aanvraag
ik ben ver gekomen maar dit ging wat te ver, ik zet alles terug in uitgangs positie en dan plaatst ik een service aanvraag
Je mag je foutmeldingen hier gewoon posten hoor, of het nu hele tekst is of maar 2 zinnetjes 

-
de foutmelding is hetzelfde, het lukt me niet om de hele tekst aan te passen of ik doe het fout.
aangezien ik geen ervaring heb met html of php aanpassen.
ik heb een service aanvraag gedaan, mijn excuus voor de vele post hier
aangezien ik geen ervaring heb met html of php aanpassen.
ik heb een service aanvraag gedaan, mijn excuus voor de vele post hier