wedstrijdgegevens

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
mickey-miroshaki

wedstrijdgegevens

Bericht door mickey-miroshaki » 28 jun 2011, 09:24

Hey allemaal.
Ik heb een vraag maar weet niet waar ik die stellen moet, daarom zet ik hem maar hier neer.

We hebben een wedstrijd momenteel op Miroshaki, mijn forum.
Daarbij zijn een paar buitenlandse juryleden betrokken. Ik had het makkelijk voor hun gemaakt, hun een eigen account laten openen en hun de juryledenpermissies gegeven. Bij 4 personen liep dat goed maar het 5de jurylid besloot toch maar alle gegevens via de mail te sturen. Het liefste wil ik dat achter ieder jurylid zijn eigen account, waar hun foto staat ook de uiteindelijke punten en reacties komen te staan die dat betreffende jurylid gegeven heeft.

Kan ik als beheerder, zonder dat ik dat betreffende jurylid zijn ww heb, ook op zijn account komen en de reacties die hij mij via mail gegeven heeft achter zijn naam plakken op het forum, zonder dat men kan zien dat ik die daar heb neergezet..?

Alvast bedankt.

Groetjes mickey
Laatst gewijzigd door mickey-miroshaki op 28 jun 2011, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: wedstrijdgegevens

Bericht door Paul » 28 jun 2011, 09:30

Verplaatst naar support.

Ger
Contacteer:

Re: wedstrijdgegevens

Bericht door Ger » 28 jun 2011, 09:55

Als je de inhoud van de berichten hebt en je hebt moderatorpersmissies in het forum waar je de berichten wil plaatsen, dan moet dat lukken. Je plaatst de berichten gewoon onder je eigen naam, precies zoals je ze wilt hebben. vervolgens klik je bij elk bericht op de knop voor berichtdetails en kies je voor "Wijzig auteur". Je verandert de auteur dan in het betreffende jurylid.

Gesloten