Waar is het forum: 'Aangeboden'?
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Waar is het forum: 'Aangeboden'?
Hallo phpBB.nl,
Ik vind het buiten mijn eigen forum hartstikke leuk om ook te werken aan andere forums.
Daarom heb ik in het verleden een topic aangemaakt bij: 'Prikbord & Service'.
Maar waarom staat er nergens meer het kopje: 'aangeboden'?
Of kijk ik nou gewoon verkeerd?
Ik hoor het graag.
Joep
Ik vind het buiten mijn eigen forum hartstikke leuk om ook te werken aan andere forums.
Daarom heb ik in het verleden een topic aangemaakt bij: 'Prikbord & Service'.
Maar waarom staat er nergens meer het kopje: 'aangeboden'?
Of kijk ik nou gewoon verkeerd?
Ik hoor het graag.
Joep
Re: Waar is het forum: 'Aangeboden'?
Omdat intern besloten is dat forum te verwijderen.
En er wordt nu verwacht dat er actief wordt gezocht naar opdrachten in Gevraagd, in plaats van andersom. 

De meeste mensen keken denk ik toch niet eens in het aangeboden forum, maar vragen gewoon naar hulp in gevraagd. Omdat dat meestal minder moeite kost 

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik moet zeggen dat ik toch behoorlijk wat aanvragen kreeg via dat forum. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat het weg is.
Aan de andere kant stond er ook veel rommel tussen de aanbiedingen, plus mensen die er ooit hun advertentie hebben geplaatst maar al lang niet meer actief zijn. Voor mensen die op zoek zijn kan het soms erg moeilijk zijn om het kaf van het koren te scheiden.
Aan de andere kant stond er ook veel rommel tussen de aanbiedingen, plus mensen die er ooit hun advertentie hebben geplaatst maar al lang niet meer actief zijn. Voor mensen die op zoek zijn kan het soms erg moeilijk zijn om het kaf van het koren te scheiden.
David schreef:De meeste mensen keken denk ik toch niet eens in het aangeboden forum, maar vragen gewoon naar hulp in gevraagd. Omdat dat meestal minder moeite kost
Mee eens Ger, ik kreeg ook behoorlijk wat aanvragen binnen. Waar ik alles bij elkaar toch zo'n €100,00 aan heb verdiend. En ik vind het nog leuk om te doen ook.
Maar goed... nu komen de klanten niet meer naar mij toe, dus dan moet ik maar naar hun toe komen.
Joep
Had niet verwacht, dat je via z'n berichtje zoveel aanmeldingen kreeg
Kijk er wel van op...

Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Ik vraag voor mijn diensten in princiepen niets. Maar ik vraag wel altijd om een donatie.David schreef:Had niet verwacht, dat je via z'n berichtje zoveel aanmeldingen kreegKijk er wel van op...
En daar zaten twee zeer hogen donaties bij van €50,00 en van €30,00.
En de overige mensen die ik heb geholpen gaven €10,00 á €20,00.
Dus heb ik uiteindelijk iets van €100,00 verdiend.
Joep