Fout poll bij style serenity

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Margaret28

Fout poll bij style serenity

Bericht door Margaret28 » 03 mei 2011, 14:49

• Adres van je forum: http://www.uwstamboomonline.nl
    Event. modificaties op je forum: zelf html-code van stijl serenity wat uitgekleed zodat het forum rustiger oogt, via templates files
    Wanneer ontstond het probleem? na installeren
    phpBB versie: 3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? geinstalleerd
    Wat is het probleem?
Hoi,

Ik heb phpbb van het weekend gedownload van deze website, en de al aangeboden stijl serenity gekozen. Nu blijkt dat men niet op een poll kan stemmen. Dit is de foutmelding die mensen krijgen: Het formulier is ongeldig, probeer opnieuw te versturen.

Zoeken in dit forum en andere phpbb sites heeft ertoe geleid dat de foutmelding betekent dat de stijl niet uptodate zou zijn. Wat voor mij vreemd klinkt omdat ik hem net gedownload heb.

Ik vond wel deze pagina:
viewtopic.php?f=40&t=53296
Maar die linkt naar mogelijkheden om phpbb zelf te updaten naar 3.0.8, en dat is ie al.

Oh -lampje- kan ik deze fout zelf veroorzaakt hebben met het aanpassen van code in templates?

Waar kan ik de originele serenity files vinden? Dan probeer ik eens de orginelen er weer in te zetten. Gek genoeg, als ik het pakket download dan zie ik alleen een prosilver en subsilver-mapje in de map styles.

Ger
Contacteer:

Re: Fout poll bij style serenity

Bericht door Ger » 03 mei 2011, 15:11

Margaret28 schreef:Zoeken in dit forum en andere phpbb sites heeft ertoe geleid dat de foutmelding betekent dat de stijl niet uptodate zou zijn. Wat voor mij vreemd klinkt omdat ik hem net gedownload heb.
Waarschijnlijk is dat het probleem inderdaad. Dat je de stijl net gedwonload hebt zegt niets, aangezien behalve proSilver en subSilver2 de stijlen niet door phpBB zelf bijgehouden worden maar door individuele stijlauteurs (die los staan van het phpBB-team).
Margaret28 schreef:Oh -lampje- kan ik deze fout zelf veroorzaakt hebben met het aanpassen van code in templates?
Dat zou kunnen.
Margaret28 schreef: Waar kan ik de originele serenity files vinden? Dan probeer ik eens de orginelen er weer in te zetten. Gek genoeg, als ik het pakket download dan zie ik alleen een prosilver en subsilver-mapje in de map styles.
Hier vind je een 3.0.8-versie van Serenity.

Margaret28

Bericht door Margaret28 » 04 mei 2011, 09:31

Bedankt voor de link naar de serenity-files. Ik heb ze erin gezet, maar helaas, fout blijft. Het lag dus niet aan mijn code-aanpassingen, lijkt.

Ik ga maar even verder zonder polls :-(.

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 04 mei 2011, 10:52

Heb je ook de template vernieuwd in het beheerderspaneel?
(tabblad stijlen, onder stijl onderdelen kiezen voor templates, achter jouw template kiezen voor vernieuwen).

Gesloten