Avatars niet meer zichtbaar in profiel

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Kaqu

Avatars niet meer zichtbaar in profiel

Bericht door Kaqu » 16 apr 2011, 15:36

• Adres van je forum: http://www.janeausten.nl/forum
    Event. modificaties op je forum:NV Recent Topics, mChat, Announcement Centre, tinypic plugin
    Wanneer ontstond het probleem? Bij het in gebruik nemen van nieuwe style (proSpecial)
    phpBB versie: 3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Ja, update van 3.0.7 naar 3.0.8 en heb daarbij de mods opnieuw geïnstalleerd en een nieuwe style in gebruik genomen.
    Wat is het probleem?
De avatars van leden zijn zichtbaar in alle fora en onderwerpen, maar niet in de ledenprofielen. Wanneer ik verander van style (bijv. naar prosilver) staan de avatars er wel gewoon. Ergens zal ik bij het installeren van de mods iets gedaan hebben wat niet goed is, maar ik heb geen idee wat. Iemand hier een idee? In welke file zou ik het moeten zoeken? En waarnaar moet ik dan zoeken?

mentimjojo
Contacteer:

Re: Avatars niet meer zichtbaar in profiel

Bericht door mentimjojo » 17 apr 2011, 12:53

Inderdaad, jij hebt een tabblad profiel mod geinstalleerd. Daar zit geen avatar bij in volgens mij..

Kaqu

Re: Avatars niet meer zichtbaar in profiel

Bericht door Kaqu » 17 apr 2011, 15:52

Ah dan zit dat standaard in de stijl, want ik heb die mod niet geïnstalleerd. Maar dat betekent ook dat ik niet verder hoef te zoeken naar wat ik fout heb gedaan, omdat er niets mis is. Bedankt voor het meekijken, mentimjojo!

Plaats reactie