Hallo op basis van prosilver probeer ik een eigen stijl te ontwikkelen voor mijn forum http://www.forumleerdam.nl.
Nu heb ik met behulp van Filezilla het logo overschreven maar wat ik ook doe, op mijn forum wordt het nieuwe logo niet getoond. Ik heb de cache al geleegd maar dat heeft niet geholpen. Het gekke is dat ik ook niet het logo van de prosilver template te zien krijg maar van subsilver. Alle hulp is welkom want ik ben nog volledig onbekend met phpbb
Aanpassen Prosilver template
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Re: Aanpassen Prosilver template
Je hebt ook de subsilver stijl actief staan. 
En bij elke wijziging in de stijl, moet je het betreffende stijlonderdeel vernieuwen in het beheerderspaneel: tabblad stijlen, onder stijlonderdeel kies je dan voor template, thema of afbeeldingenset en aldaar kies je bij de juiste stijl voor vernieuwen.

En bij elke wijziging in de stijl, moet je het betreffende stijlonderdeel vernieuwen in het beheerderspaneel: tabblad stijlen, onder stijlonderdeel kies je dan voor template, thema of afbeeldingenset en aldaar kies je bij de juiste stijl voor vernieuwen.
Ik heb wel de prosilver stijl als default staan * maar dat wil dus niet zeggen dat ie actief is? Waar verander ik dat dan?
Als ik kijk, dan zie ik de subsilver stijl, niet de prosilver stijl.
Dat een stijl als default staat, wil alleen maar zeggen dat bij nieuwe gebruikers die stijl gebruikt wordt. Als je wil dat het voor iedereen geldt, dan moet je in het beheerderspaneel, tabblad algemeen, foruminstellingen kiezen voor "Negeer gebruikersstijl:"
Dat een stijl als default staat, wil alleen maar zeggen dat bij nieuwe gebruikers die stijl gebruikt wordt. Als je wil dat het voor iedereen geldt, dan moet je in het beheerderspaneel, tabblad algemeen, foruminstellingen kiezen voor "Negeer gebruikersstijl:"
Ja, bedankt. Daar was ik inmiddels ook achter gekomen.