Niet Inloggen / Registreren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
ivoruben

Niet Inloggen / Registreren

Bericht door ivoruben » 29 mar 2011, 18:19

• Adres van je forum: http://www.edu-connect.nl (dan klik op forum)
    Event. modificaties op je forum:...
    Wanneer ontstond het probleem?sinds testfase vanaf eigen pc
    phpBB versie:3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?...
    Wat is het probleem?
We hebben voor school onze website draaien maar kunnen als we op school zijn
wel inloggen op het forum en registreren maar wanneer we dit proberen te bereiken vanaf een andere
pc werkt dit niet meer. ligt dit probleem aan de internetverbinding met onze school of een instelling
van phpBB

alvast bedankt

PhilipvD

Re: Niet Inloggen / Registreren

Bericht door PhilipvD » 29 mar 2011, 18:51

Als ik het zo bekijk, en ik klik op 'forum' dan verwijst dat door naar een lokaal IP adres, wat inderdaad niet gaat werken op een computer die niet verbonden is met datzelfde netwerk.
Ik denk dat je dit bedoelt?

Je zou dit dan kunnen oplossen door geen lokaal IP adres te gebruiken maar het externe IP adres. Verder kunnen we hier niet veel voor je betekenen, het probleem ligt niet bij phpBB.

ivoruben

Re: Niet Inloggen / Registreren

Bericht door ivoruben » 29 mar 2011, 18:56

ok bedankt voor je reactie

nog een puntje van vriend van me want als ik heb probeer te bereiken vanaf een proxy network
kan ik wel inloggen kan het wat te maken hebben met de 'referrer' die daarin uitgeschakeld wordt?

Gesloten