Portal problemen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
difrence

Portal problemen

Bericht door difrence » 17 mar 2011, 14:04

• Adres van je forum: http://hondaciviccrewapeldoorn.nl/forum/index.php
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem? Na een poging te doen om een portal te installeren
    phpBB versie: ? volgens mij de nieuwste

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Install.xml gevolgd voor het installeren van een portal
    Wat is het probleem?
Het probleem is dat als ik de portal wil installeren krijg ik nu op de index.php pagina deze fout melding:
Fatal error: Language file ./language/en/mods/lang_portal.php couldn't be opened. in /home/p11949/domains/hondaciviccrewapeldoorn.nl/public_html/forum/includes/session.php on line 2058

Als ik naar het install/index.php ga zit ik met een andere probleem.
Als ik hierna toe ga kan ik hem conventeren, ik weet niet of dit moet maar dan geeft hij aan dat de pad niet goed is ingevuld.
Het gaat over Beschikbare conversieprogramma’s phpBB 2.0.x versie 1.0.3.
Ik weet dus niet of ik dit moet doen.

Kan iemand mij helpen. mocht je nog meer informatie nodig moet en hebben dan kan ik deze hier posten.

Alvast bedankt voor je tijd.

Mvg Pascall

Het probleem is opgelost.
Ik moest alle bestanden kopieren! Stom van me zelf!!

Gesloten