permissies niet meer benaderbaar na installatie mod

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
inge81

permissies niet meer benaderbaar na installatie mod

Bericht door inge81 » 14 mar 2011, 21:04

• Adres van je forum: http://www.ingebogaard.nl
    Event. modificaties op je forum:diverse
    Wanneer ontstond het probleem?na installatie mod post_models_1_0_4a
    phpBB versie:3.0.8

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?mod installatie post_models_1_0_4a
    Wat is het probleem?
Na de installatie van de module kan ik het tabblad permissies niet meer geopend krijgen in het beheerpaneel. Ik krijg dan het volgende webadres te zien: http://www.ingebogaard.nl/adm/index.php ... 082ef&i=16 << met daarbij een blanco pagina.

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen??

Danny L
Contacteer:

Re: permissies niet meer benaderbaar na installatie mod

Bericht door Danny L » 14 mar 2011, 22:33

Aangegeven url kunnen wij niet openen (geen rechten)

inge81

Bericht door inge81 » 14 mar 2011, 22:50

Excuses >> ik krijg in de webbalk dit te zien:

Code: Selecteer alles

http://www.ingebogaard.nl/adm/index.php?sid=024023e95dd417c06fa8d926380082ef&i=16
Andere tabbladen en admin-functies werken allemaal perfect en hebben een soortgelijke code. Ik wil gerust eea terugzetten, maar dan moet ik vooral weten wat. Net even uit zitten testen, alles wat met permissies te maken heeft (gebruikers & groepspermissies) is niet benaderbaar.
Ook als ik een nieuw forum aanmaak en aan het einde op permissies instellen klik, krijg ik hetzelfde witte scherm

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 15 mar 2011, 09:35

Een witte pagina duidt meestal op een fout in een van de PHP bestanden die gebruikt worden. Waarschijnlijk eentje in de map ./includes/acp/. Kan het zijn dat je bestanden daar hebt aangepast met de installatie van de MOD?
Heb je een linkje voor ons waar je de MOD vandaan hebt?

inge81

Bericht door inge81 » 15 mar 2011, 18:27

Ger schreef:Een witte pagina duidt meestal op een fout in een van de PHP bestanden die gebruikt worden. Waarschijnlijk eentje in de map ./includes/acp/. Kan het zijn dat je bestanden daar hebt aangepast met de installatie van de MOD?
Heb je een linkje voor ons waar je de MOD vandaan hebt?
Bedankt dit heeft me erg op weg geholpen :) het functioneert weer :D

Had inderdaad een aanpassing gedaan, maar schijnbaar per ongeluk opgeslagen met een extra karakter erachter had dus een .phpd bestand. Dit aangepast en t werkt weer

Gesloten