Top Five

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
peterpeter

Top Five

Bericht door peterpeter » 05 mar 2011, 17:23

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:3.0.8.

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?krijg mod niet goed geïnstalleerd
Ik heb volgende mod nu al 5 keer proberen te installeren maar geen top 5 dus :roll:

http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=1521595
http://www.phpbb.com/customise/db/view- ... 6222a35114

Elke keer als ik denk dat ik alles goed heb gedaan en ik naar mijn forum ga staan er boven mijn header allemaal regeltjes met codes denk ik , wat doe ik fout?
Ik verander alles zoals in 2e bijgaande link direct via Filezila op mijn server, kan het daar aan liggen?en zo ja hoe moet ik het dan doen?

Neo
Contacteer:

Re: Top Five

Bericht door Neo » 05 mar 2011, 17:32

Met "allemaal staan er boven mijn header allemaal regeltjes met codes" kunnen we weinig!
Wat is de link naar je forum en wat is de inhoud van "staan er boven mijn header allemaal regeltjes met codes". ;)

peterpeter

Bericht door peterpeter » 05 mar 2011, 17:41

FDCP_NEO schreef:Met "allemaal staan er boven mijn header allemaal regeltjes met codes" kunnen we weinig!
Wat is de link naar je forum en wat is de inhoud van "staan er boven mijn header allemaal regeltjes met codes". ;)
Ja dat weet ik niet meer want heb de mod weer weggehaald , maar zal kijken of ik hem weer terug kan zetten.

peterpeter

Bericht door peterpeter » 05 mar 2011, 17:59

Dit krijg ik nu boven mijn header

PHP Notice: in file /index.php on line 109: include(./includes/top_five.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /index.php on line 109: include(./includes/top_five.php) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /index.php on line 109: include() [function.include]: Failed opening './includes/top_five.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear:/usr/share/php')
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4505: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4507: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4508: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 4509: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3706)

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 05 mar 2011, 18:10

De nederlandse taal bestanden ontbreken, je zou de map root/language/en moeten downloaden en uploaden als nl tevens ook alle wijzigingen die je moet doen in language/en ook in language/nl uitvoeren.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

peterpeter

Bericht door peterpeter » 05 mar 2011, 20:30

Kevin schreef:De nederlandse taal bestanden ontbreken, je zou de map root/language/en moeten downloaden en uploaden als nl tevens ook alle wijzigingen die je moet doen in language/en ook in language/nl uitvoeren.
Bedankt voor je antwoord heb nu de map en gewijzigd in nl en geupload naar de languages, maar nu dit laatste snap ik niet helemaal :oops:
tevens ook alle wijzigingen die je moet doen in language/en ook in language/nl uitvoeren.
Waar moet ik dat doen?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 06 mar 2011, 19:41

Dat zou kunnen staan in het bestand install.xml wat in je mod download zit maar hoeft niet perse bij elke mod zo te zijn.
Soms moet je bestaande phpBB bestanden aanpassen, soms volstaan nieuwe bestanden, soms moet je zowel nieuwe bestanden uploaden als wijzigingen uitvoeren in bestaande taalbestanden.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie