Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
carine
-
Contacteer:
Bericht
door carine » 01 mar 2011, 16:04
- Adres van je forum: http://gratishobbyforum.yourbb.be/
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:3.0.7 PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
Ik kan geen foto's plaatsen op mijn forum! Als ik een bericht schrijf en een foto wil plaatsen , zie ik zelfs geen tekentje staan. (een berg in een vierkantje.... denk ik) kan iemand mij helpen aub? Ik ben een leek ... ik kan goed overweg met stofkes, naalden en draden ...maar dat vind ik een beetje moeilijk. Er is ook een nieuwere versie, kan iemand mn forum veranderen naar de nieuwere versie aub?
dank u op voorhand!! vg Carine
-
Ger
-
Contacteer:
Bericht
door Ger » 01 mar 2011, 16:11
Zo te zien maak je gebruik van phpBB via een
forumdienst; deze diensten ondersteunen vaak geen optie om in je database te kijken of een bestand aan te passen via FTP toegang. Hierdoor kunnen we je maar beperkt helpen. Zoek op de site van je forumdienst naar een support optie of overweeg naar een 'host' over te stappen en er zelf een
phpBB forum te beginnen. Succes!
-
carine
-
Contacteer:
Bericht
door carine » 01 mar 2011, 16:22
merci... als ik naar die forumdienst ga , mooi!!! Moet ik dan zelf installeren? dat is een beetje latijn voor mij
-
odil
-
Contacteer:
Bericht
door odil » 01 mar 2011, 21:59
Met forumdienst bedoelen ze hier yourBB.nl, omdat je gebruikt maakt van een gratis forumdienst en dus je forum niet zelf host op een betaalde server kan enkel yourBB.nl helpen.
Hier moet je dus zijn voor hulp:
http://www.yourbb.be/contact.php (verstuur via dze site een e-mail)
Beter is om gebruik te maken van een betalende host zodat je zelf een forum kan hosten en beheren.