Heel graag hulp bij converteren van 2 naar 3

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
sinimas64

Heel graag hulp bij converteren van 2 naar 3

Bericht door sinimas64 » 26 feb 2011, 20:22

• Adres van je forum: http://leer-gedragsproblemen.nl
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 2

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? nee
    Wat is het probleem?
Ik wil heel heel graag van phpBB2 naar phpBB3 overstappen maar kom er niet uit.
Ik las dat ik het volgende moet doen:
Allereerst is het slim om voordat we beginnen de naam van de map waarin je phpBB2 hebt geïnstalleerd te veranderen in 'phpBB2', zodat je nieuwe forum later bereikbaar is onder je huidige URL.
En daar blijf ik al steken want ik heb geen phpBB2 geinstalleerd. Ik heb het forum overgenomen van de persoon die het heeft opgestart en heb geen contact meer met haar.

Toch wil ik natuurlijk wel heel graag overstappen naar phpBB3 maar zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken nu wie kan mij hiermee helpen?
Ik kwam dus een mooie, goede en duidelijke handleiding tegen op http://wiki.phpbb.nl/3.x/Upgrade_phpBB2_naar_phpBB3 maar ja ik heb dus geen phpBB2 geïnstalleerd dus waar moet ik nu mee beginnen.
Ik heb wel alle rechten zover ik weet van dat forum, ben er de site-admin en kan er alles doen wat nodig is maar hoe dus te converteren naar versie 3 dat weet ik niet dus hulp is heel erg welkom.

Groeten en alvast bedankt voor de eventuele hulp.

Simone

ps ik kan momenteel, evenals andere leden, niet inloggen, krijg na de inlognaam en wachtwoord te hebben ingevoerd te lezen:
Uit veiligheidsoverwegingen verzoeken wij u om onderstaande code op te geven om verder te kunnen gaan met inloggen.
Helaas echter is bij geen van ons deze code in beeld dus kunnen we die ook niet ingeven.

Paul
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Heel graag hulp bij converteren van 2 naar 3

Bericht door Paul » 26 feb 2011, 21:55

Je maakt gebruik van een multiforum host, en je zal dus met hun (In jou geval messageboard) contact op moeten nemen. Wij kunnen je verder hier niet mee helpen.

sinimas64

Re: Heel graag hulp bij converteren van 2 naar 3

Bericht door sinimas64 » 26 feb 2011, 22:05

Dank je wel voor je snelle reactie Paul. Ik weet nu wat ik moet gaan doen.

Gesloten