Wel subfora tonen maar niet de topics

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Wouterjans

Wel subfora tonen maar niet de topics

Bericht door Wouterjans » 19 feb 2011, 11:36

Ik wil maken dat de gasten wel kunnen zien welke forums en subforums er zijn. Maar niet als ze het aanklikken de topic's kunnen zien maar de login.

Jim
Contacteer:

Re: Wel subfora tonen maar niet de topics

Bericht door Jim » 19 feb 2011, 14:52

Dan moet je onder het tabblad "Permissies" op "Forum permissies groepen" drukken en dan de gasten groep selecteren en deze subforums. Klik op "Geavanceerde permissies" en zorg dat je bij elk subforum "Kan forum zien" op Ja zet maar "Kan forum lezen" op Nee. ;)
Oeps, bericht verbeterd. Dankje AirWarrior.
- Jim
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki

Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!

AirWarrior

Bericht door AirWarrior » 19 feb 2011, 15:04

Jim schreef:Dan moet je onder het tabblad "Permissies" op "Forum permissies groepen" drukken en dan de geregistreerde gebruikers groep selecteren en deze subforums. Klik op "Geavanceerde permissies" en zorg dat je bij elk subforum "Kan forum zien" op Ja zet maar "Kan forum lezen" op Nee. ;)
Ik denk dat je dan de groep "Gasten" moet nemen ipv de geregistreerden gebruikers groep.
Wouterjans schreef:Ik wil maken dat de gasten wel kunnen zien welke forums en subforums er zijn. Maar niet als ze het aanklikken de topic's kunnen zien maar de login.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

Wouterjans

Bericht door Wouterjans » 19 feb 2011, 16:09

Bedankt got it!

Gesloten