Wel subfora tonen maar niet de topics
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Wel subfora tonen maar niet de topics
Ik wil maken dat de gasten wel kunnen zien welke forums en subforums er zijn. Maar niet als ze het aanklikken de topic's kunnen zien maar de login.
Re: Wel subfora tonen maar niet de topics
Dan moet je onder het tabblad "Permissies" op "Forum permissies groepen" drukken en dan de gasten groep selecteren en deze subforums. Klik op "Geavanceerde permissies" en zorg dat je bij elk subforum "Kan forum zien" op Ja zet maar "Kan forum lezen" op Nee. 

Oeps, bericht verbeterd. Dankje AirWarrior.
- Jim
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- AirWarrior
Ik denk dat je dan de groep "Gasten" moet nemen ipv de geregistreerden gebruikers groep.Jim schreef:Dan moet je onder het tabblad "Permissies" op "Forum permissies groepen" drukken en dan de geregistreerde gebruikers groep selecteren en deze subforums. Klik op "Geavanceerde permissies" en zorg dat je bij elk subforum "Kan forum zien" op Ja zet maar "Kan forum lezen" op Nee.
Wouterjans schreef:Ik wil maken dat de gasten wel kunnen zien welke forums en subforums er zijn. Maar niet als ze het aanklikken de topic's kunnen zien maar de login.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
-
Bedankt got it!