Ik krijg de wijzig knop bij de berichten niet tevoorschijn getovert, zodat je de berichten achteraf niet kan wijzigen. Kan iemand me vertellen waar dat aan ligt?
Mijn forum: http://www.trompetforum.nl/
Ik heb ProFormell geïnstalleerd en gebruik Rock'nRoll Silver als afbeeldingset. Ik heb wel wat afbeeldingen zoals citeer, info, verwijder van ProFormell in de afbeeldingenset van Rock'nRoll gezet omdat ik die mooier vind. Maar de "wijzig" knop krijg ik dus niet tevoorschijn.
De taal staat op nl
Probleem met wijzig knop
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Probleem met wijzig knop
Heb je ook de nederlandse taalset geinstalleerd voor je style?
-
Ja, volgens mij wel.
De button bestaat inderdaad wel, dat is dus het probleem niet.
Wellicht heeft het iets te maken met "Limiteer bewerktijd" (oid) bij Instellingen berichten? Zet het op 0.
Wellicht heeft het iets te maken met "Limiteer bewerktijd" (oid) bij Instellingen berichten? Zet het op 0.
Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!