Photo visual confirmation.

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Charlene

Photo visual confirmation.

Bericht door Charlene » 20 jan 2011, 12:00

Hallo,

Mijn forum wordt gebombardeerd door spammers, wel 100 per dag.. dus voorlopig laat ik maar geen leden zich meer aanmelden.
Alles wat in het forum zit werkt niet tegen de spammers, dus wilde ik deze manier gebruiken.
Ik heb wel wat verstand van phpbb maar zo iets als dit instellen heb ik echt geen idee van.
Heb overal gezocht op internet maar nergens staat hoe ik dit ding op mijn forum kan zetten.
Dus vandaar mijn vraag of iemand hier weet hoe ik dat moet instellen?
Zit daar gewoon een knopje voor op het forum om het erin te zetten als een plugin ofzo? Of wordt het een hoop gedoe met code's en instellingen?
Of andere makkelijke manieren tegen spammers zijn ook welkom natuurlijk!
Alvast bedankt!

Danny L
Contacteer:

Re: Photo visual confirmation.

Bericht door Danny L » 29 jan 2011, 09:41

Werden de nieuwe leden automatisch actief? Of moest de beheerder het account activeren?

Charlene

Bericht door Charlene » 02 feb 2011, 15:05

Ze werden automatisch lid.. Heb het nu maar zo gezet dat ik moet activeren, maar het is met zoveel aanmeldingen niet te doen om te kijken of er één echte bij zit.
Dus voorlopig kan niemand lid worden.

Ben aan de slag geweest om alles te instaleren, maar ik kom er niet uit.. Heb alles gedaan volgens die handleiding die erbij zit, alles geprobeerd maar ik snap er niets van, kan nergens op mijn forum vinden of het nou gelukt is.

Dus als iemand kan helpen heel graag? :)

Charlene

Bericht door Charlene » 04 feb 2011, 09:55

Heb nu een andere mod gevonden die makkelijker te instaleren was.. die de achtergrond van je captcha veranderd.
En na bijna 48uur nog steeds geen spammers! :D
Dus hopelijk blijft dat zo, dan zal ik deze mod niet meer nodig hebben.
Maar voorlopig hoef ik dus geen uitleg over het instaleren van deze mod ;)

Plaats reactie