skin forum

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Deefje85

skin forum

Bericht door Deefje85 » 22 jan 2011, 17:59

• Adres van je forum: http://www.psforum.be/forum/
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?bij het uploaden van een skin en het hernoemen van een skin naam
    phpBB versie:

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?ja de skin
    Wat is het probleem?
ik heb een nieuwe skin geupload naar mijn ftp server en heb die dan geinstalleerd op het forum. nu zag ik via mijn ftp dat er een foutje instond en heb de naam verranderd tot gevolg dat ik nu dit probleem heb.Hoe kan ik dat terug verranderen??
Werk je graag met photoshop?? kom eens kijken op www.psforum.be

Kevin
Contacteer:

Re: skin forum

Bericht door Kevin » 22 jan 2011, 21:12

Heb je de naam weer terug verandert in wat het was? daarna zou je nog even de map cache kunnen legen via de ftp op index.html en .htacces na.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Gesloten