Ik wil de Breadcrumbs weer op mijn forum zetten, Echter passen deze niet in mijn overall_header omdat die navigatie niet bij de rest van mijn website past. ik heb de forumlist_body ook al geprobeerd maar das ook niet het goede bestand, wat als je dan een forum onderdeel aanklikt zie je de navigatie daar niet meer.
Welk bestand moet ik hebben, om de breadcrumb op forumoverzicht / onderwerpen lijst / onderwerp, te krijgen? Is er een ander bestand waarmee ik die pagina's in 1x kan bereiken?
breadcrubs terug zetten
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

breadcrubs terug zetten
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: breadcrubs terug zetten
Iemand een idee?
Ik wil de breadcrumbs dus alleen op en binnen het forum!
Niet op me website die er bij is gebouwd!
Ik wil de breadcrumbs dus alleen op en binnen het forum!
Niet op me website die er bij is gebouwd!
Overall_header maar dan staat hij waarschijnlijk ook op je site, probeer anders een index_body.html
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Als ik het in de Overall_header zet staat het overal, dat vind ik niet netjes staat, wat moet je met een forum navigatie op de website?
De Index_body werkt ook niet, dan staat die alleen in het forum overzicht, als ik dan op een forum klik is die weer weg
Weet ook niet of het echt mogelijk is, wat ik wil!
De Index_body werkt ook niet, dan staat die alleen in het forum overzicht, als ik dan op een forum klik is die weer weg

Weet ook niet of het echt mogelijk is, wat ik wil!