inschrijvingspagina in de war na update

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
jaap57

inschrijvingspagina in de war na update

Bericht door jaap57 » 20 jan 2011, 21:55

• Adres van je forum: http://zweefvliegenonline.nl
    Event. modificaties op je forum:geen
    Wanneer ontstond het probleem?na update van 3.05 naar 3.08
    phpBB versie:3.08

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja , update
    Wat is het probleem?
Er zijn verschillende problemen met de visuele registratie.
Als deze op Capcha staat dan is het niet mogelijk de tekens te vernieuwen hoewel dit wel in het beheerderspaleel staat aangevinkt.
Als Q&A question and Answer staat aangevinkt dan verschijnt de vraag niet maar wordt nog steeds om het invullen van de tekens gevraagd. Als je in dat geval op submit drukt dan krijg je wel de mededeling dat de vraag verkeerd beantwoord is.
Wie kan mij helpen?

jaap57

Re: inschrijvingspagina in de war na update

Bericht door jaap57 » 21 jan 2011, 09:20

Om wat extra houvast te geven bij de oplossing post ik nog een afbeelding van het beheerderspaneel
Ik vermoed dat ook dat er anders uit moet zien gelet op de vreemde haakjes (accoladen)

Afbeelding

AirWarrior

Bericht door AirWarrior » 21 jan 2011, 19:15

Als ik op je site ga kijken krijg ik deze foutmelding:

Code: Selecteer alles

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@zweefvliegenonline.nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 500 Internal Server Error error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.

jaap57

Bericht door jaap57 » 22 jan 2011, 11:37

Die server error zat hem in het feit dat ik met mijn .htaccess file aan het experimenteren was :)

Ondertussen heb ik op dit forum gelezen dat als alles in het voorbeeldscherm van het beheerderspaneel wèl werkt, en dat is bij mij (gelukkig) het geval, het aan de style sheet moet liggen en dat die dan met de hand aangepast moet worden.
Hoe dat moet staat er helaas niet bij en ik heb geen idee :(

jaap57

Bericht door jaap57 » 23 jan 2011, 10:17

Weet nu waar het in zit! zie: viewtopic.php?f=54&t=55480

Gesloten