Adres van je forum: http://www.bassetforum.nl
Event. modificaties op je forum: geen
Wanneer ontstond het probleem? nvt
phpBB versie: 3.0.8
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? Nee
Wat is het probleem?
Ik heb 1 beheer der op het forum welke de emails ontvangt voor het goedkeuren van de nieuw geregistreerde gebruikers. Ook heb ik een account welke beheerder is geweest ! Nu dus niet meer ! Deze ontvangt echter nog wel de emails voor het activeren van de gebruikers.
Ik wil dat het account welke GEEN beheerder meer is ! de emails wel ontvangt (dat krijgt deze dus nu)
En dat de beheerder NIET de emails ontvangt. Waar worden de email adressen opgeslagen ?
Het account dat geen beheerder meer is, beheerder maken is geen optie
gebruikers activere email
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: gebruikers activere email
Ik had dat probleem ook. Zie hier de oplossing (welke voor mij dus goed werkte):
viewtopic.php?f=40&t=55163&p=427158#p427158
viewtopic.php?f=40&t=55163&p=427158#p427158
-
Ja maar ik wil het dus anders om.
De beheerder moet niet het mailtje ontvangen maar een van de mods wel.
Beheerder beheerder af maken is niet mogelijk.
De beheerder moet niet het mailtje ontvangen maar een van de mods wel.
Beheerder beheerder af maken is niet mogelijk.
Ik wou zeggen; Dan doe je mijn oplossing in reverse. Maar dat kan inderdaad dan niet.
Nou, hopen dat iemand anders nog reageert. Het duurt altijd erg lang hier.
Nou, hopen dat iemand anders nog reageert. Het duurt altijd erg lang hier.
Dan moet die moderator "eigenaar" rechten krijgen, maar dan moet je wel even controleren waar die moderator dan allemaal bij kan voordat je het doorvoer.
-
De mods krijgen de mail al dat is het probleem niet. Die had ik beheerder gemaakt en is nu beheerder af en krijgt nog steeds de activerings emails dus dat is wel een handig bugje 
Echter ik (de eigenaar) wil dus de emails NIET meer hebben maar moet wel eigenaar blijven.

Echter ik (de eigenaar) wil dus de emails NIET meer hebben maar moet wel eigenaar blijven.