Uploaden
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
- Contacteer:
Re: Uploaden
Welke MoD precies? Linkje of iets?schipper schreef:Ik heb dagenlang geprobeerd om eerstens uploadpic en dan Tinypic te installeren maar helaas pindakaas.... Ben een nieuwe phpbb gebruiker en het lukt me niet, kan iemand helpen svp? dank is groot.
Mvg,
Ik probeerde met uploadpic en tynipic, maar heb alles overnieuw moeten installeren, wat ik zoek is een mod die de gebruiker toelaat een afbeelding in zijn berichten te zetten zonder de code te hoeven gebruiken, is voor oudere mensen dus zonder codes werken is de boodschap.
-
- Contacteer:
Zie ik nou verkeerd of niet, dit is er toch al? Upload een bijlagen. Typ je bericht en druk op bevestigen. Dan staat de code er ook niet in maar de bijlagen is wel zichtbaar.schipper schreef:Ik probeerde met uploadpic en tynipic, maar heb alles overnieuw moeten installeren, wat ik zoek is een mod die de gebruiker toelaat een afbeelding in zijn berichten te zetten zonder de code te hoeven gebruiken, is voor oudere mensen dus zonder codes werken is de boodschap.
Klopt helemaal ja en alvast dank, maar ik wil eigenlijk die vervelende bijlage regel eruit, dus een tekst en dan een afbeelding zonder meer, toch dank en fijn weekend