Gezocht: reactie systeem icm phpBB

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
pascal7

Gezocht: reactie systeem icm phpBB

Bericht door pascal7 » 21 dec 2010, 09:06

phpBB versie: Zal 3.0 worden
Wat is het probleem?[/list]
Ik ben aan het overwegen om een forum en een reactiesysteem op mijn site te gaan zetten. Hiermee bedoel ik een systeem waardoor onder webpagina's reacties geplaatst kunnen worden. Deze zijn dan ook daadwerkelijk vanuit de pagina te lezen en een eigen reactie te geven als men is ingelogd.

Nu zou ik dit graag willen koppelen zodat er een groot systeem is en je niet 2 gebruikersaccounts hoeft te hebben om te kunnen reageren en op het forum actief te worden. Nu is mijn vraag:
Bestaat hiervoor een plug-in of iets dergelijks? Zo ja welke raden jullie aan?

Kevin
Contacteer:

Re: Gezocht: reactie systeem icm phpBB

Bericht door Kevin » 21 dec 2010, 13:44

Voor Joomla en Wordpress zijn er plugins beschikbaar die het mogelijk maken de leden van phpBB te gebruiken in je joomla installatie.

Welk systeem ben je van plan te gaan gebruiken, misschien is daar ook wel iets voor.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

pascal7

Re: Gezocht: reactie systeem icm phpBB

Bericht door pascal7 » 21 dec 2010, 16:12

Op dit moment gebruik ik statische pagina's met een custom reactiesysteem.
Maar zat te denken aan een plugin die van bepaalde topics een reactiesysteem maakt.
Dit heb ik op verschillende sites al in de praktijk gezien.

Plaats reactie