- Adres van je forum: http://
Event. modificaties op je forum:
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie:
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
MySql database
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
MySql database
Re: MySql database
Die sql database die je beheert dmv een programma, dat programma (phpmyadmin bijv.) kun je vinden in het hosting paneel van je domein. Die inlog gegevens heb je gekregen bij het aangaan van je hostingpakket, daar waar je ook je email adressen kan aanmaken.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Hallo Kevin. Bedankt voor je snelle reactie. Ik draai voorlopig lokaal. D.w.z. dat ik een webserver op mijn eigen PC heb staan. Met phpmyadmin kan ik een database aanmaken. Ik heb echter geen idee hoe de indeling moet zijn. Waarschijnlijk dom maar ik kan nergens iets vinden over de indeling van de database die nodig is om de installatie van phpBB af te ronden. Weet jij dat misschien? Nogmaals dank.
Groeten,
Jan
Groeten,
Jan
Je hoeft hem ook niet in delen, dat word tijdens de installatie gedaan voor je.
Je hoeft hem alleen aan te maken, dus een naam geven en een wachtwoord en er een gebruiker aan koppelen. Die gegevens vul je in tijdens de installatie van phpBB.
Je hoeft hem alleen aan te maken, dus een naam geven en een wachtwoord en er een gebruiker aan koppelen. Die gegevens vul je in tijdens de installatie van phpBB.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Wat is het leven soms simpel. Hartelijk dank.
Groeten,
Jan
Groeten,
Jan
Nou het leven niet hoor, maar phpBB voor sommige wel.
Graag gedaan!
Graag gedaan!
Teammember op