Stijl bijgewerkt maar kleuren kloppen niet??

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Imense
Contacteer:

Stijl bijgewerkt maar kleuren kloppen niet??

Bericht door Imense » 05 dec 2010, 14:47

http://imense.sweetlovetalk.eu/index.php

Deze stijl heb ik gisteren bijgewerkt van 3.0.7 naar 3.0.8

Dit is de originele

http://demo.phpbb3styles.net/ProNoel

Dus dr klopt het een en ander niet, kan iemand mij helpen dit te herstellen?

Kevin
Contacteer:

Re: Stijl bijgewerkt maar kleuren kloppen niet??

Bericht door Kevin » 05 dec 2010, 14:52

IN je voorbeeld zie ik een originele prosilver, de kerst stijl die je aangeeft is voor phpBB 3.0.7 die zul je dus moeten updaten of een vernieuwde versie installeren.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 05 dec 2010, 15:05

Ik kan je niet volgen geloof ik Kevin,
ik heb de style bijgewerkt van 3.0.7 naar 3.0.8 dat is toch goed?
Dus de codechanges http://download.phpbb3styles.net/codech ... hanges.zip

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 05 dec 2010, 17:00

Ik zie 2 verschillende stijlen, het origineel zie ik maar jouw forum toont prosilver.
Inderdaad als je de update uitgevoerd hebt zou het goed moeten zijn, mits het goed gedaan is.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 05 dec 2010, 17:55

Kevin schreef:Ik zie 2 verschillende stijlen, het origineel zie ik maar jouw forum toont prosilver.
Inderdaad als je de update uitgevoerd hebt zou het goed moeten zijn, mits het goed gedaan is.
Ik heb idd de prosilver codechanges gedaan omdat die kerst style ook op basis van prosilver is.

Hoe kan ik die kleuren weer terugkrijgen weet iemand dat?

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 05 dec 2010, 19:40

Wijzig is even de standaardstijl voor gasten naar ie kerst stijl dan kunnen we zien wat de verschillen zijn, dat probeer ik de hele tijd al duidelijk te maken.
Afbeelding

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 05 dec 2010, 21:54

Kevin schreef:Wijzig is even de standaardstijl voor gasten naar ie kerst stijl dan kunnen we zien wat de verschillen zijn, dat probeer ik de hele tijd al duidelijk te maken.
Sorrie ik vatte het woord 'wijzigen' verkeerd op hij staat nu op de kerst style. :mrgreen:

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 05 dec 2010, 22:55

Nou daar is wel veel mee mis gegaan, het lijken wel 2 stijlen door elkaar heen. Het lijkt me dat er een aantal update aanpassingen niet goed gedaan zijn maar om nu precies te kunnen zeggen waar dat door komt :roll:
Afbeelding

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 06 dec 2010, 17:21

Zonde van het werk dus.....Kan het kwaad als ik dr een style van de versie 3.0.7 opzet terwijl mn forum 3.0.8 is? Of krijg ik dan problemen.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 06 dec 2010, 18:26

Ja dan kunnen er wel wat kleine fouten optreden ja er zitten toch wel wat wijzigingen in maar je zou het kunnen proberen en is wat testen of hij het dan nog doet.
Afbeelding

Imense
Contacteer:

Bericht door Imense » 07 dec 2010, 18:47

Kevin schreef:Ja dan kunnen er wel wat kleine fouten optreden ja er zitten toch wel wat wijzigingen in maar je zou het kunnen proberen en is wat testen of hij het dan nog doet.
Wat voor fouten? In de software neet toch? Want dan ga ik me dr niet aan wagen, of bedoel je alleen maar dat er bepaalde opties niet meer werken in de template van de oude versie zodat je een error krijgt alleen in die template?
Want dan durf ik het wel aan wil niet de rest van het forum schade aanbrengen omdat er een oude versie opzit.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 07 dec 2010, 20:02

Inderdaad, bijv. zoiets als de extra smilies popup die niet werkt. Er zal nooit schade aangericht worden aan je forum bestanden zelf.
Wat je ook kunt doen is deel voor deel terug uploaden.
Als je een beetje oplet heb je snel genoeg door na het uploaden van welk bestand/map waar de fout zat en hoef je mogelijk nog maar enkele bestanden opnieuw te updaten.
Afbeelding

Plaats reactie