linken

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Deefje85

linken

Bericht door Deefje85 » 26 nov 2010, 16:33

• Adres van je forum: http://www.psforum.be
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?

bij het maken van een nieuwe forum met links
    phpBB versie:

Versie 3

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?

Nee
    Wat is het probleem?

als je een nieuwe forum maak. en daar maak je dan telkens een direct een link pagina aan.
Hoe komt het dan als je op je begin pagina zit, dat je niet kan zien hoeveel linken er in staan??

voorbeeld : zie tutorials site´s op mijn website

2de vraag

bestaat er nog een andere mannier om te linken in phpbb 3?? ik zou samen werken linkpartners binnenkort.
Werk je graag met photoshop?? kom eens kijken op www.psforum.be

PhilipvD

Re: linken

Bericht door PhilipvD » 26 nov 2010, 22:17

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met 'linken'. Bedoel je een URL in een bericht.. of?

Je 2e vraag: Meestal worden links van linkpartners in de footer geplaatst, om deze te bewerken moet je het volgende bestand hebben /styles/<jouwstijl>/overall_footer.html.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 27 nov 2010, 07:09

Met een linkpagina modificatie zou je dat ook kunnen doen, zoiets als deze bijv.
viewtopic.php?f=56&t=51847

Kijk maar eens bij demo.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Deefje85

Bericht door Deefje85 » 27 nov 2010, 13:06

PhilipvD schreef:Ik begrijp niet precies wat je bedoelt met 'linken'. Bedoel je een URL in een bericht.. of?

Je 2e vraag: Meestal worden links van linkpartners in de footer geplaatst, om deze te bewerken moet je het volgende bestand hebben /styles/<jouwstijl>/overall_footer.html.
je maakt een categorie aan, dan maak je een forum aan . en daar wil ik mijn linkpartners in plaatsen!.

Maar ik als ik op de hoofdpagina zit, en kijk dan naar de categorie partners,dan zie ik gelijk bij onderwerpen 0 staan,terwijl er 3 inzitten, ?? hoe komt dat?
Kevin schreef:Met een linkpagina modificatie zou je dat ook kunnen doen, zoiets als deze bijv.
viewtopic.php?f=56&t=51847

Kijk maar eens bij demo.

is dat goed bruikbaar op een forum en heb je er mss een handleiding van hoe je het moet installeren???ik zie het niet direct staan,tenzij ik er over kijkt naar tuurlijk
Laatst gewijzigd door Jeroen op 27 nov 2010, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Berichten samengevoegd

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 27 nov 2010, 15:52

Je kunt dit wiki-artikel doorlezen, mocht je dan nog vragen hebben dan kan je die natuurlijk gewoon stellen. :)

Let er trouwens wel op dat deze MOD zich nog in een vroeg ontwikkelingsstadium bevindt. Het word niet aangeraden om MODs in development op een live forum te gebruiken.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 27 nov 2010, 17:21

Deefje85, voortaan graag niet dubbelposten maar je vorige bericht bewerken :)
Ik heb je berichten nu samengevoegd.
Jeroen

Deefje85

Bericht door Deefje85 » 27 nov 2010, 17:29

die mod als je die hebt gedownload,waar moet je die precies naar toe downloaden op je ftp??bij welke bestanden steek je dat van u phpbb 3 forum?

en hoe kan je dat dan terug vinden op je forum?? is dat een appart forum gedeelte of staat er ergens op je forum een link.

die beschrijving kan ik niet direct terug vinden

Gesloten