- User_ip_logs 1.01
http://www.phpbb.com/customise/db/mod/user_ip_logs/
phpBB versie: 3.07 pl 01
Ik heb geprobeerd deze mod te installeren. Na installatie geeft hij aan dat het gelukt is (succes) maar ik zie geen verschil. Er zou een toevoeging ip moeten zijn in onderhoud maar die is er niet. Ik heb de common.php in het engels veranderd zoals voorgeschreven. Ook de nederlandse common.php heb ik aangepast met dezelfde edits. Maar dat helpt niet. Ik denk dat het hierin zit maar ik weet niet precies hoe ik zit moet aanpakken als er geen vertaling bij zit.
user_ip_logs werkt niet
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

user_ip_logs werkt niet
Laatst gewijzigd door amateur op 17 nov 2010, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: user_ip_logs werkt niet
Ik heb voor je de werking van de MOD nog even moeten testen. Heb hier een lokale board waar hij wel goed werkt zo te zien.
Screen;

Mogelijke oorzaak is dat je de installer die bij de MOD is inbegrepen niet hebt gedraaid.
Het bestand
Probeer dat nog eens te doen en daarna alle cache van het forum te legen met de functie die op de hoofdpagina van de beheerderspaneel is gesitueerd. Dan zou het moeten werken.
Screen;
Mogelijke oorzaak is dat je de installer die bij de MOD is inbegrepen niet hebt gedraaid.
Het bestand
user_ip_logs_installer.php
zit in de root map en moet je draaien in de root van je forum.Probeer dat nog eens te doen en daarna alle cache van het forum te legen met de functie die op de hoofdpagina van de beheerderspaneel is gesitueerd. Dan zou het moeten werken.
Re: user_ip_logs werkt niet
Die heb ik wel gedraaid, hij geeft ook aan dat de installatie is gelukt. Ook de cache geleegd.
Maar jouw board is in het engels en ik vermoed dat daar de crux zit.
Wat op jouw board "maintenance" heet, heet bij mij onderhoud.
Maar jouw board is in het engels en ik vermoed dat daar de crux zit.
Wat op jouw board "maintenance" heet, heet bij mij onderhoud.