user blog mod 1013 prob

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
maan2

user blog mod 1013 prob

Bericht door maan2 » 11 nov 2010, 10:28

• Adres van je forum: http://www.maansplaats.nl/forum
    Event. modificaties op je forum: skyblue styl/automod
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie:307

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? phpblog 1013 installed
    opm.; heb ook hetgeen ik vond aan nl vertaling én de map uit prosilver in de skyblue gezet ( /forum/styles/skyblue/template/blog) om zo sky ook werkend te krijgen.
    Wat is het probleem?
Melding : De gebruikerpermisies zijn gedeaktiveerd door de moderator.

Hoy allen,

Heb dmv automod de php blog software geïnstalleerd en deze is zichtbaar in de beheerders panel waar ik div instellingen kan aanpassen.
In het gebruikerspaneel is de blog-paneel ( ucp_blog) ook zichtbaar en ik kan er zelfs een beginblog in typen echter als ik deze bevestig zegt het systeem : De gebruikerpermisies zijn gedeaktiveerd door de moderator..

In de beheerders sectie heb ik vervolgens alle blog opties ( te vinden onder de tab "andere") op Ja gezet ( in alg permissies/permissies groepen/geregistreede gebruikers) maar blijf de bewuste melding geven.

Iemand enig idee hoe verder te gaan?
ps.
Ook is er op de forum main page geen Blog-blok zichtbaar

Groetjes.

Jeroen

Re: user blog mod 1013 prob

Bericht door Jeroen » 11 nov 2010, 11:20

Verplaatst van 3.0 Support
- Jeroen
Jeroen

maan2

Bericht door maan2 » 11 nov 2010, 12:21

oeps,
sorry Jeroen, ik zat weer te slapen.

maan2

Bericht door maan2 » 13 nov 2010, 13:48

Oke ben eruit ( deels )

Het lag allemaal aan de style !
Ik gebruik(te) skyblue en daar ging het fout, de blog Koppeling in de balk boven naast, help, leden,enz was er dus waarschijnlijk wel maar niet zichtbaar.
Hoe die daar wel zichtbaar te krijgen is in skyblue weet ik niet, mijn kunde is beperkt helaas dus heb prosilver weer geactiveerd met de afbeeldingenset van skyblue en dat gaat wel goed. ( wilde geen ronde icoontjes, heb nu vierkante )

2 vragen nu :
* Wel zou ik nu de blog's zichtbaar willen maken op het forum zelf, dus meteen zichtbaar in het paneel na inloggen ergens onderaan de pagina oid eventueel wil ik die ook op het openbare deel laten zien zodat niet leden iig kunnen meelezen ook.

* bij skyblue was de forum achtegrond een plaatje (bg.gif) ipv een standaard gekozen kleur, dit plaatje zit in de map styles/skyblue/theme/images

Nu was ik zo choochem om ook in dezelfde prosilvermap te kijken maar daar is geen bg.gif en als ik die bewuste bg.gif toevoeg ziet die 'm niet, ook niet na cache legen en ververs enz.

Wie kan me met bovenstaande 2 vragen wel helpen nu ? :)

maan2

Bericht door maan2 » 15 nov 2010, 00:59

tis al gelukt mensen
Zie deze uitleg : http://lithiumstudios.org/forum/viewtop ... f=5&t=1344

Plaats reactie