Gezocht template creator programma

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB3.
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Tigger

Gezocht template creator programma

Bericht door Tigger » 05 nov 2010, 11:09

Hallo medeforum makers of beheerders,

Ik heb een vraag. Misschien is hij al eerder ergens gesteld maar kon na zoeken niet zo snel wat vinden.

Ik ben opzoek naar een template generator voor PHPBB3 (like what you see is what you get) 5 tot 6 keer per jaar verschiet ons forum van kleur. Nu moet ik elke keer alles met de hand bij stellen. Dit moet veel sneller kunnen ga ik vanuit. Is er een programma waar je een basis template in laad en dat je dan de kleuren etc etc aanpast en dat je dan het resultaat kan opslaan als een template ?

Ik hoor graag van jullie. Het zou me een boel werk schelen.
Laatst gewijzigd door Tigger op 05 nov 2010, 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Ger
Contacteer:

Re: HULP GEZOCHT "Template creator programma"

Bericht door Ger » 05 nov 2010, 11:12

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar kkun je hiermee uit de voeten?

Tigger

Re: HULP GEZOCHT "Template creator programma"

Bericht door Tigger » 05 nov 2010, 11:20

Die link had ik zelf ook al gevonden. Dit is alleen de kleuren editor

Ik zoek een programma waarbij ik een vast template van ons kan inladen en dat ik het dan kan aanpassen.
Ik ga nu vloeken een beetje zoals frontpage.

Jeroen

Re: Template creator programma

Bericht door Jeroen » 05 nov 2010, 12:18

Tigger, dingen zoals "HULP GEZOCHT" (in hoofdletters) hoef je niet in de titel van je onderwerp te zetten. Iedereen die hier een support topic opent heeft hulp nodig, en het komt nog al schreeuwerig over.

Ik heb het nu weggehaald uit de titel.
Jeroen

Tigger

Re: Template creator programma

Bericht door Tigger » 05 nov 2010, 13:10

Jeroen schreef:Tigger, dingen zoals "HULP GEZOCHT" (in hoofdletters) hoef je niet in de titel van je onderwerp te zetten. Iedereen die hier een support topic opent heeft hulp nodig, en het komt nog al schreeuwerig over.

Ik heb het nu weggehaald uit de titel.
Dat snap het weg halen was voldoende geweest de uitleg is overbodig.
Hoop snel antwoord te krijgen op de vraag het moet toch niet zo heel moeilijk zijn om een programma te vinden waarbij je een template kan maken naar eigen zinnen.

Jeroen

Re: Gezocht template creator programma

Bericht door Jeroen » 05 nov 2010, 13:28

Tigger schreef:Dat snap het weg halen was voldoende geweest de uitleg is overbodig.
Nou blijkbaar was het je dus niet helemaal duidelijk, en of een uitleg overbodig is of niet dat bepaal ik wel als je het niet erg vindt ;)

Overigens is er voor zover ik weet niet zo'n programma, alleen colorizeit is bij mij bekend.
Jeroen

Kevin
Contacteer:

Re: Gezocht template creator programma

Bericht door Kevin » 05 nov 2010, 17:06

Waar jij het over hebt bestaat niet voor phpBB, je bedoelt een soort van Artisteer wat voor o.a. Joomla gebruikt kan worden.

Word dus handwerk, dit is het makkelijkst door een bestaand template te wijzigen naar eigen smaak.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Plaats reactie