Ik heb sinds gisteren windows7 voorheen vista. Voor het uitpakken van mods voor phpbb gebruikte ik eerst altijd winwar. Nu zie ik dat je met windows7 eigenlijk ook kan.... maar maakt het eigenlijk uit waarmee je uitpakt??
Misschien stomme vraag, maar vraag het me eigenlijk af! Heb ook nog maar 3 of 4 mappen zomaar geprobeerd!
Uitpakken van mappen
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Uitpakken van mappen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Uitpakken van mappen
Ik denk dat het programma waarmee je een map uitpakt geen invloed kan hebben op de bestanden die erin zitten. Tenminste, dat lijkt me niet erg logisch.
Maakt dus denk ik niet uit met welk programma je dat doe.
Maakt dus denk ik niet uit met welk programma je dat doe.
Jeroen
Het maakt weinig uit zoals Jeroen al zegt. Voordeel van de wat uitgebreidere programma's zoals WinRar is dat je veel mogelijkheden hebt qua inpakken (wat jij waarschijnlijk het meeste doet is uitpakken) maar verder is het resultaat hetzelfde.
7zip is trouwens ook een leuk alternatief voor WinRar, deze is gratis en ondersteund bijna alle bestandstypen.
7zip is trouwens ook een leuk alternatief voor WinRar, deze is gratis en ondersteund bijna alle bestandstypen.
Oké bedankt voor de informatie, dan zal voorlopig wel even zo laten, pak zelden iets in!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
De uitpakfunctie van Windows 7 is prima. Je hoeft ook geen aanvullende software te installeren, dus dat is mooi meegenomen