- Adres van je forum: http://www.webwinkelgemak.nl/forum
Event. modificaties op je forum:Geen nog
Wanneer ontstond het probleem?Gisteren na het installeren
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?Nee
Wat is het probleem?Men blijft niet ingelogd. Als je je inlogd en je geeft aan dat je ingelogd wilt blijfen en je ververst daarna de pagina of je gaat ergens anders heen en je komt weer terug ben je uitgelogd.
Dit is bijzonder vervelend. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd wat ik via Google vond maar niks hielp.
Heeft iemand hier de oplossing voor?
Alvast bedankt!
Blijf niet ingelogd.
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Blijf niet ingelogd.
Re: Blijf niet ingelogd.
Ga eens naar je beheerderspaneel, tabblad algemeen, optie Cookie. Cookie secure moet daar uitgeschakeld staan, is dat zo?
Ik heb hetzelfde probleem hier . Zonder wijzigingen te doen aan het forum. Men kan niet ingelogd blijven....
Ik heb gekeken , bij mij staat cookie secure uitgeschakeld.... ik volg dit topic met veel belangstelling...
Ik heb gekeken , bij mij staat cookie secure uitgeschakeld.... ik volg dit topic met veel belangstelling...

-
Hij staat bij mij ook gewoon uitgeschakeld 

Willen jullie even de overige instellingen van dat scherm hier neerzetten?
-
Cookie domein: .webwinkelgemak.nl
Cookie naam: phpbb3_9cyp6
Cookie pad: /
En net nu ik dit intypte ging bij mij een lichtje branden. Of viel het kwartje zeg maar.
Heb hierboven webwinkelgemak.nl staan en dat moest .be zijn. Heb dat ne veranderd en alles werkt.
Is bij Ceel misschien hetzelfde probleem ongeveer?
Cookie naam: phpbb3_9cyp6
En net nu ik dit intypte ging bij mij een lichtje branden. Of viel het kwartje zeg maar.
Heb hierboven webwinkelgemak.nl staan en dat moest .be zijn. Heb dat ne veranderd en alles werkt.
Is bij Ceel misschien hetzelfde probleem ongeveer?
Cookie domein: .garnalenforum.be
Cookie naam: phpbb3_44icr
Cookie secure = uitgeschakeld
@Meneer Pastoor:
Goed dat het nu werkt.
Als dat niet helpt, wil je dan een testgebruiker aanmaken waarmee wij even het inloggen kunnen testen?

Goed dat het nu werkt.

Dat lijkt op zich goed te staan. Kun je eens klikken op "Verwijder alle sessies" in de index van het beheerderspaneel, en "Verwijder forumcookies" op de forumindex? Dat wil wel eens effect hebben.Ceel schreef:Cookie domein: .garnalenforum.be
Als dat niet helpt, wil je dan een testgebruiker aanmaken waarmee wij even het inloggen kunnen testen?
Ceel, wat je ook kunt proberen is de Support toolkit installeren. Kwestie van downloaden via die link en de bestanden uploaden naar je forum. Via de support toolkit kun je o.a. de cookie-instellingen goed zetten.
Daar ben ik niet zo goed in..... zijn de cookie instellingen dan niet goed ?Ger schreef:Ceel, wat je ook kunt proberen is de Support toolkit installeren. Kwestie van downloaden via die link en de bestanden uploaden naar je forum. Via de support toolkit kun je o.a. de cookie-instellingen goed zetten.
Waar vind ik "verwijder alle sessies " ? Ik kan het nergens vinden .....
ceel
Zo op het eerste gezicht wel, maar ik kan niet in je complete installatie kijken. Als je de support toolkit installeert (wat echt niets meer is dan een mapje "stk" uploaden en navigeren naar jouwforum.com/stk) dan kun je kijken wat er gesuggereerd wordt als juiste instelling.Ceel schreef:Daar ben ik niet zo goed in..... zijn de cookie instellingen dan niet goed ?
In de beheerdersindex vind je in het midden een wit blok met het kopje "Synchroniseer of reset de statistieken". Daar vind je het als 6e optie.Ceel schreef: Waar vind ik "verwijder alle sessies " ? Ik kan het nergens vinden .....
Ger schreef:In de beheerdersindex vind je in het midden een wit blok met het kopje "Synchroniseer of reset de statistieken". Daar vind je het als 6e optie.Ceel schreef: Waar vind ik "verwijder alle sessies " ? Ik kan het nergens vinden .....
Er staat "hersynchroniseer statistieken" , en dit kan ik alleen uitvoeren , ja of nee..
Ik zie helemaal geen opties ....
klopt, gewoon op ja klikken.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Dat had ik al gedaan , en nu terug , helpt niet .....Kevin schreef:klopt, gewoon op ja klikken.

Ben je wel volledig beheerder dan? Deze opties zou je wel moeten hebben.
Ja, hoor ik ben de eigenaar - beheerder van het forum. 

http://www.rvbilsen.nl/korpsforum
Ik heb naar mijn idee niets veranderd maar heb ook hetzelfde probleem. Maakt niet uit of ik als gebruiker inlog of als beheerder. Na een paar minuten vraagt ie weer om een nieuwe inlog.
"Om dit forum te beheren dien je ter beveiliging nogmaals in te loggen." dit is de mededeling die steeds terugkomt als ik al ingelogd ben en toegang wil tot het Beheerderspaneel.

Rob
Ik heb naar mijn idee niets veranderd maar heb ook hetzelfde probleem. Maakt niet uit of ik als gebruiker inlog of als beheerder. Na een paar minuten vraagt ie weer om een nieuwe inlog.
"Om dit forum te beheren dien je ter beveiliging nogmaals in te loggen." dit is de mededeling die steeds terugkomt als ik al ingelogd ben en toegang wil tot het Beheerderspaneel.
Rob
Het is normaal dat je opnieuw moet inloggen om in het beheerderspaneel van je forum te kunnen.
Het probleem dat in dit topic bescheven wordt is een ander probleem.
Het probleem dat in dit topic bescheven wordt is een ander probleem.
Jeroen
Het probleem is wel hetzelfde. Ik was al ingelogd op het beheerderspaneel.
En zoals ik al schreef doet dit probleem zich ook regelmatig voor bij gebruikers die ineens weer moeten inloggen terwijl ze al bezig zijn op het forum.
Rob
En zoals ik al schreef doet dit probleem zich ook regelmatig voor bij gebruikers die ineens weer moeten inloggen terwijl ze al bezig zijn op het forum.
Rob
- AirWarrior
Ik heb het ook al eens aangekaart dat je in het beheerderspaneel niet ingelogd blijft.
Na +/- 5 minuten moet je weer opnieuw inloggen, ook al ben je bezig met dingen in het beheerderspaneel.
Als je dan weer inlogd ga je wel verder waar je het laatst bezig was.
Ik heb wel het idee dat het aan IE8 ligt. Ben nog niet echt aan het testen geweest met andere browsers.
Na +/- 5 minuten moet je weer opnieuw inloggen, ook al ben je bezig met dingen in het beheerderspaneel.
Als je dan weer inlogd ga je wel verder waar je het laatst bezig was.
Ik heb wel het idee dat het aan IE8 ligt. Ben nog niet echt aan het testen geweest met andere browsers.
Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.