2 mods
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

das mooi, want dan kun je ook phpmyadmin op je eigen apache server draaien en daar de goeie gegevens inplanten, en dan kun je er ook bij
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Niels ik vind het vervelend voor je, maar ik denk dat de beste manier een gesprek met jouw mede-admin is, op deze manier terugkomen is maar tijdelijk.
Voor alle overigen, willen jullie een beetje oppassen wat je hier plaatst, er kan ook door anderen misbruik van worden gemaakt.
Voor alle overigen, willen jullie een beetje oppassen wat je hier plaatst, er kan ook door anderen misbruik van worden gemaakt.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
- WebmasterX
- Contacteer:
Is het een ip ban of een username ban?
Als het een ip ban is dan werkt het volgende veelal prima. Als je nu achter een proxy server het i'net op gaat schakel die dan tijdelijk even uit. Op die manier kom je op het forum met een ander ip adres.
De rest moet je zelf maar uitzoeken zoals Spikey al zegt te veel info is ook niet altijd goed.
WebmasterX
Als het een ip ban is dan werkt het volgende veelal prima. Als je nu achter een proxy server het i'net op gaat schakel die dan tijdelijk even uit. Op die manier kom je op het forum met een ander ip adres.
De rest moet je zelf maar uitzoeken zoals Spikey al zegt te veel info is ook niet altijd goed.
WebmasterX