Internet Explorer probleempje

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
lindanna

Internet Explorer probleempje

Bericht door lindanna » 13 okt 2010, 20:54

• Adres van je forum: http://www.zwangerschapsforum.info
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
Vandaag kreeg ik van een gebruiker te horen die internet explorer gebruikt (weet niet welke versie) dat ze na het reageren niet terug gaat naar haar getikte bericht, maar weer boven aan de pagina terecht komt.

Hoe los ik dit op?

Daarnaast nog een vraag, maar die hoort denk ik niet hier dus als ik een nieuwe vraag moet openen dan laat het maar weten.

Hoe pas ik de link onder mijn logo aan. Want nu ga je als je klikt gewoon naar het forum, maar ik wil naar de homepage. Heb overal gezocht, maar kan hem niet vinden.

Alvast bedankt heren.

..

lindanna

Re: Internet Explorer probleempje

Bericht door lindanna » 14 okt 2010, 13:49

Het 2e probleem is inmiddels opgelost. het 1e overigens nog niet.

lindanna

Re: Internet Explorer probleempje

Bericht door lindanna » 14 okt 2010, 18:33

Ik heb nu een nieuw probleem met explorer er bij. Ik heb een nieuwe theme geinstalleerd en nu geeft hij in explorer alle tekst gecentreerd weer.

Hoe kan ik dat aanpassen?

Gesloten