Prive berichten teller synchroniseren

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
amerongen24

Prive berichten teller synchroniseren

Bericht door amerongen24 » 13 okt 2010, 12:37

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Wat is het probleem?
..
Hallo allemaal.
We hebben korte tijd geleden het forum geupdate naar 3.0.7-PL1
Nu hebben we het volgende probleem.
We hebben een max gesteld aan het aantal berichten wat in je postvak in kan zitten ( dit was ook al zo)
Nu waren er redelijk wat personen die hun postvak in redelijk vol hadden zitten voor de update. Er mogen max 50 berichten in zitten zo hebben we dat ingesteld.
Nu staat hij bij mij op 46 berichten en kan er dus nog maar 4 ontvangen voordat hij vol is. Maar nu komt het!!!
Als ik mijn prive postvak open staat er dat er 46 berichten in staan van de 50. Alleen is er geen bericht terug te vinden. Postvak is geheel leeg. Maar als ik meer dan 4 berichten krijg staat mijn postvak wel vol. Heb het forum zo ingesteld dat dan de oudste berichten worden verwijderd maar dat werkt niet.
Wie kan mij hier mee helpen want vind het toch wel erg vervelend.
Alvast bedankt voor de moeite allemaal.

Gesloten