Forum is verdwenen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
M De Bruin

Forum is verdwenen

Bericht door M De Bruin » 11 okt 2010, 17:23

Een tijd geleden heb ik een phpbb-forum gekoppeld aan een website ( www.eurekatalent.org ). Ten eerste krijg ik van mijn browser de volgende waarschuwing: "De website op www.eurekatalent.org bevat elementen van de site bestdarkstar.info die mogelijk malware host. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Uw computer kan worden geïnfecteerd wanneer u een site bezoekt die malware bevat."
Als ik op deze website de waarschuwing negeer en de link naar het forum klik zie ik nu sinds een week dat het phpbb forum totaal verdwenen is. Weten iemand hoe dit zou kunnen komen? Het forum bevindt zich in de rootdirectory van mijn domein.

Ger
Contacteer:

Re: Forum is verdwenen

Bericht door Ger » 11 okt 2010, 20:47

Lijkt erop dat je site gehackt is dan. Ik zou contact opnemen het je host, hier heeft phpBB weinig mee van doen.

Gesloten