Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Ekster
Bericht
door Ekster » 20 sep 2010, 13:07
..Ik hoop dat ik hier goed zit!
Ik heb pas geleden een forum opgezet maar nu kom ik erachter dat ik nog de oude versie heb 2.0 nu wil ik hem dus omzetten naar 3.0.7-PL1. Mijn vraag is nu blijft mijn oude forum instant ik bedoel blijft alles gewoon staan als ik hem upgrade? Ik heb nml geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen heb er erg veel werk aan gehad
Ben een leek in dit soort dingen en heb voor het eerst een forum gemaakt dus snap ik nog niet alles
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!
Groetjes Esther
-
Jim
-
Contacteer:
Bericht
door Jim » 20 sep 2010, 14:40
Helaas kunnen wij je daarmee niet helpen. Je hebt je forum namelijk aangemaakt bij een speciale service, forum2go.nl. Wij ondersteunen alleen de software, we beheren niet deze website en daarom kunnen wij ook je forum niet overzetten. Je zult met Forum2Go contact moeten opnemen hiervoor.

-
joept
-
Contacteer:
Bericht
door joept » 20 sep 2010, 15:19
Ekster schreef:
..Ik hoop dat ik hier goed zit!
Ik heb pas geleden een forum opgezet maar nu kom ik erachter dat ik nog de oude versie heb 2.0 nu wil ik hem dus omzetten naar 3.0.7-PL1. Mijn vraag is nu blijft mijn oude forum instant ik bedoel blijft alles gewoon staan als ik hem upgrade? Ik heb nml geen zin om weer helemaal opnieuw te beginnen heb er erg veel werk aan gehad
Ben een leek in dit soort dingen en heb voor het eerst een forum gemaakt dus snap ik nog niet alles
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!
Groetjes Esther
Tja, je zit inderdaad bij een forum service. De enige oplossing is zelf je forum gaan hosten. Bijvoorbeeld bij een gratis host, en daar je forum installeren.
Mocht je dat willen, ga dan eerst naar een gratis host opzoek.
Vervolgens kunnen we je dan helpen met het overzetten van je forum.
Joep
-
Ekster
Bericht
door Ekster » 20 sep 2010, 16:47
Oke thanks voor jullie reactie!! Dit wist ik dus niet
Ga het proberen bij forum2go!
Groetjes Esther