Adres van je forum: http://kletspraat.love2bemama.com
Event. modificaties op je forum: nog geen
Wanneer ontstond het probleem? gelijk toen ik ermee bezig wilde
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum? ja, de groepen
Wat is het probleem? Ik kan wel categorieën en subfora aanmaken, maar ik kan een forum niet onder een categorie zetten. De categorieën staan grijs in de lijst bij 'Hoofdforum' als ik een forum aan wil maken en komen ook op de hoofdpagina te staan als ik hem toch aanmaak, niet onder categorie waar ik het zou willen. Ik heb het forum al opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp ook niet. Hoe kan dit?
Voorstellen staat nu wel op het forum en is zichtbaar, maar deze kan ik onder geen mogelijkheid onder de categorie 'Algemeen' krijgen.
Categorieën en subfora
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Re: Categorieën en subfora
Je moet in je beheerderspaneel naar de tab forum gaan, Vervolgens klik je op forum! Als het goed is zie je voorstellen nu staan, als je op wijzigen klik het groene icoontje. Kun je bij het 2de regeltje een hoofd forum instellen. Als je dat doet en opslaat zou voorstellen in algemeen moeten staan. Mits je de juiste permissie gebruikt!
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Re: Categorieën en subfora
Ben je dan wel volledig beheerder? Als ik het goed begrijp ben je in ieder geval geen eigenaar (kun je zien in het beheerderspaneel bij jouw account). Bij de beheerderspermissies kun je nagaan of je volledig beheerder bent of niet.