Bestaat hier een MOD voor? (Link van een topic als zin)
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Bestaat hier een MOD voor? (Link van een topic als zin)
Ben op zoek naar iets wat je veel op www.bokt.nl ziet.
Als je een link van een topic op dat forum plaatst zie je geen URL staan maar maakt hij dat netjes tot
titel van het topic en het juiste forumonderdeel plus auteur dr bij.
Is daar een mod voor?
Als je een link van een topic op dat forum plaatst zie je geen URL staan maar maakt hij dat netjes tot
titel van het topic en het juiste forumonderdeel plus auteur dr bij.
Is daar een mod voor?
Re: Bestaat hier een MOD voor? (Link van een topic als zin)
Misschien kan je hier wat mee? Dit werd toevallig laatst nog besproken.
Jeroen
Bedankt voor je reactie.
Stuit onmiddelijk tegen een probleem op kan de eerste tekst niet vinden in functions_content php
Kan ik de tekst van dat bestand hier veilig plaatsen? Zodat jullie met mij meekunnen kijken?
Stuit onmiddelijk tegen een probleem op kan de eerste tekst niet vinden in functions_content php
Kan ik de tekst van dat bestand hier veilig plaatsen? Zodat jullie met mij meekunnen kijken?
Ja hoor, je kan je code gerust dumpen in onze code dump.
Probeer als je een geheel niet kan vinden, alleen naar een gedeelte van de code te zoeken. Vaak vind je dan wel wat er bedoeld wordt.
Probeer als je een geheel niet kan vinden, alleen naar een gedeelte van de code te zoeken. Vaak vind je dan wel wat er bedoeld wordt.
Jeroen
Dat heb ik geprobeert, maar kan het woordPietje schreef:Probeer als je een geheel niet kan vinden, alleen naar een gedeelte van de code te zoeken. Vaak vind je dan wel wat er bedoeld wordt.
$text = $relative_url;
niet in zijn geheel vinden,wel in gedeeltes maar dat lijtk mij niet de bedoeling? Hier is de functions_content.php als code dump.
Functions_content.php Wat een onwijs mooi systeem dit!

In regel 596 staat het.
Ik heb ze al gevonden, heel vreemd met Firefox vind ik hem zo en editpad pro en lite doet moeilijk.
Zal er een instelling verkeerd staan???
(Van edit pad dus)
Ik ga hem doorvoeren!
Zal er een instelling verkeerd staan???

Ik ga hem doorvoeren!
Ik denk niet dat het aan de instellingen zal liggen, maar er is wel eens een verschil in het aantal spaties en/of tabs, dan is zoals Pietje al zegt het zoeken op een deel van de regel de beste optie.
Dat zou heel goed kunnen, ik zal er in het vervolg beter op letten.
De modificatie werkt overigens TOP!
Erg blij mee.
Vraagje ik heb nu twee modificaties, verdwijnen deze weer met een upgrade?
(Who was here en deze dus)
De modificatie werkt overigens TOP!
Erg blij mee.
Vraagje ik heb nu twee modificaties, verdwijnen deze weer met een upgrade?
(Who was here en deze dus)
De automatische updater is juist bedoeld om je forum te kunnen updaten zonder alle wijzigingen verloren te laten gaan. Je moet dus updaten via de automatische updater.Imense schreef:Vraagje ik heb nu twee modificaties, verdwijnen deze weer met een upgrade?
Jeroen