album mod met gd ???
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

album mod met gd ???
Bij het album mod kun je kiezen uit manual en gd. kan iemand mij uitleggen wat het is en hoe ik het kan installen of toepassen
Yhnx
Yhnx
Daarin staat dat je het beste php kunt compileren met support voor gd. Dit zijn grafische routines waar php gebruik van maakt om grafische bestanden te bewerken, oftewel, in het geval van het photoalbum, om thumbnails te genereren.
Als het "php compileren met support voor gd" je al te ver gaat, wordt het langdraadig om dit uit te leggen.
Als het "php compileren met support voor gd" je al te ver gaat, wordt het langdraadig om dit uit te leggen.
- Carlo Claessen
ik denk dat je het over de album mod hebt van smartor
Standaard zit er gd in php geintegreerd
dit is een questie of de hoster dat accepteerd
door de php info op te roepen kun je zien welke gd er wordt ondersteunt, momenteel meestal de een versie!!!
Hoop dat je er wat aan hebt!!!
Standaard zit er gd in php geintegreerd
dit is een questie of de hoster dat accepteerd
door de php info op te roepen kun je zien welke gd er wordt ondersteunt, momenteel meestal de een versie!!!
Hoop dat je er wat aan hebt!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- Carlo Claessen
http://www.nlwebhebbies.nl/phpBB2.0.4/v ... c.php?t=37
Doe deze file even downloaden, zet die in de dir admin, en je krijgt als je inlogt in de admin een link erbij!!!
PHP info!!!
Makkelijker kan ik het niet maken!!!
Doe deze file even downloaden, zet die in de dir admin, en je krijgt als je inlogt in de admin een link erbij!!!
PHP info!!!
Makkelijker kan ik het niet maken!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien
- Carlo Claessen
- Carlo Claessen
dat lig puur aan de ruimte die je er aan wilt besteden. Dit is een thuis gehost forum dus ruimte zat. En of het sloom wordt dat denk ik niet. De volledige foto's laad hij 9 van de 10 keer (ligt aan je eigen instelling) in een popup. Verder heb je alleen maar thumbnails die hij moet ladennickyg schreef:zoon fotoalbum mod gebruikt toch veel mb?
als je er veel foto`s in zet
en daar bij wordt het otch ook langzaam?