- Adres van je forum: http://www.countrystartpage.com/forum
Event. modificaties op je forum: adsense reclame ingevoegd op viewforum_body.html en /viewtopic_body.html, achtergrond buitenste rand veranderd, aanpassing zodat links in posts openen in nieuw venster, menu eigen site boven in de overal_header.html
Wanneer ontstond het probleem? ?
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Wat is het probleem?
Als ik na het openen van de browser (IE8) naar het forum gaat zijn er geen problemen.
Echter na een tijdje (volgens mij meestal nadat ik iets heb gedaan in het admninistratie gedeelte) lijken sommige pagina's op het forum 2 x (gedeeltelijk) te worden opgebouwd als ik een pagina open (niet in het administratie gedeelte, maar op het forum)
Het gaat heel snel en het is meer een soort snelle "flikkering", alsof de pagina vanaf daar wordt geladen, afgebroken en opnieuw geladen. Er is dus nauwelijks te zien wat er eigenlijk gebeurd. (Ik bedoel hier dus niet de "gebruikelijke" snelle flikkering die je soms ziet als je een nieuwe pagina opent)
Vandaag begon het na het sturen van een herinnering aan een inactive user via het administratie gedeelte.
Refreshen of cache legen in het administratiegedeelte heeft geen resultaat, en het deleten van de board cookies ook niet.
De browser sluiten en opnieuw openen werkt wel, dus het lijkt me een probleem dat te maken heeft met de browser. Pagina in de cache van IE ???
In Firefox heb ik het probleem nog niet gezien.
Ik heb er verder niet zo veel verstand van, dus misschien sla ik de plank helemaal mis.
Is er iemand bekend met dit probleem?