- Adres van je forum: http://www.sweetlovetalk.eu
Event. modificaties op je forum:nvt
Wanneer ontstond het probleem?
phpBB versie: 3.0.7-PL1
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?nee
Wat is het probleem?
..
Code: Selecteer alles
Copy: root/install/*.*
To: install/*.*
6. Copy: root/install/*.*
To: install/*.*
7. Copy: root/install/schemas/*.*
To: install/schemas
install
uit de modificatiemap moet kopiëren naar de hoofdmap van je forum. Dus naar de map kopieren waar ook het bestandje config.php
in staat.install
copieer naar de hoofdmap van het forum dan staat de 7e stap er toch al;7. Copy: root/install/schemas/*.*
To: install/schemas
contrib
map? (Wat daar staat nog een heel verhaal in)Ja helemaal gevolgd en ging ook goed, kon alles vinden.David schreef:Heb jij de install.xml gevolgd en de wijzigingen gedaan in je bestanden en ij je stijl bestanden?
Browse to install/index.php and run the installer
Refresh your Styles:
"Administration Control Panel" (ACP) > "Styles" > "Templates" > each > "refresh"
"Administration Control Panel" (ACP) > "Styles" > "Themes" > each > "refresh"
"Administration Control Panel" (ACP) > "Styles" > "Imagesets" > each > "refresh"
Clear your cache in the "Administration Control Panel" (ACP) > "General" > "Purge the cache"
Wat bedoel je hiermee?David schreef:Browse to install/index.php and run the installer
http://imense.sweetlovetalk.eu/install/index.php
upload de root van je portaal eens opnieuw als je wilt, als ik de portal.php wil oproepen zegt hij dat deze niet bestaat. Dus zoals ik paar berichten terug zij, zijn er bij uploaden misschien dingen mis gegaan de plek of het uploaden.Imense schreef:Bedankt weer voor je hulp, dat had ik idd nog niet gedaan stond ook niet in install.xml?
Had de install map idd al verwijderd....Weer teruggeplaatst gedaan wat je zei maar nog steeds geen portaal
Algemene fout
SQL ERROR [ mysqli ]
Duplicate entry '4-118' for key 1 [1062]
SQL
INSERT INTO phpbb_acl_roles_data (role_id, auth_option_id, auth_setting) VALUES (4, '118', 1)
BACKTRACE
FILE: includes/db/mysqli.php
LINE: 163
CALL: dbal->sql_error()
FILE: install/install_install.php
LINE: 258
CALL: dbal_mysqli->sql_query()
FILE: install/install_install.php
LINE: 73
CALL: install_install->load_schema()
FILE: install/index.php
LINE: 279
CALL: install_install->main()
FILE: install/index.php
LINE: 56
CALL: module->load()
heb de hele install
map verplaatst dus niet geopend Ik heb een zelfgemaakte style (naam) namelijk SLTice. Moet ik dan die mapkevin1979 schreef:En inderdaad als je een andere stijl hebt dan prosilver of subsilver2 dan dien je in de map styles van de mod de stijl prosilver te hernoemen naar jouw stijl.
styles
niet copieren naar phpbb werkt op 2 stijlen Prosilver(gebaseerde) en Subsilver(gebaseerde), de uitleg van de modificatie gaat hier ook altijd vanuit. Je moet zelf kijken welke stijl je hebt en op welke deze is gebaseerd. De wijzigingen en de bestanden uploaden doe je dus in de stijl die als HOOFD stijl geld. Jij moet dus de inhoud van de map Prosilver in jouw stijl plaatsen en de wijzigen van de mod die in de stijl moeten gebeuren ook in jouw stijl doen. Dit is standaard zo en zou in princiepe geen fout meldingen moeten geven. Mits je verkeerde edits hebt gedaan!Imense schreef:Ik weet al wat ik verkeerd heb gedaan, ik heb de mappen niet geopend die met ;
heb de heleinstall
map verplaatst dus niet geopend![]()
IK ga vanavond weer opnieuw beginnen want ik had er geen goed gevoel bij.
Alleen dit stukje heb ik nog een vraag over;
Ik heb een zelfgemaakte style (naam) namelijk SLTice. Moet ik dan die mapkevin1979 schreef:En inderdaad als je een andere stijl hebt dan prosilver of subsilver2 dan dien je in de map styles van de mod de stijl prosilver te hernoemen naar jouw stijl.styles
niet copieren naar
prosilver? Maar naar mijn eigen style map, krijg ik dan geen errors?