Award systeem (Badgesysteem)

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD?
Forumregels

LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
phpBB3.0.x
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
Plaats reactie
Bartschuijfel

Award systeem (Badgesysteem)

Bericht door Bartschuijfel » 22 jul 2010, 00:14

Beste PHPbbers,
Ik ben al zeker 1 jaar opzoek naar een Award systeem (Badgesysteem) voor op me forum. Tot hede heb ik nog niks gevonden of wel maar dat was meestal helemaal niet wat ik zocht. Tot hede heb ik dus nog niks gevonden :cry: Daarom is dit me laatste hoop, weet iemand waar ik zoiets vandaan kan halen? Ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn!

Met vriendelijke groet,
Bart Schuijfel

Kevin
Contacteer:

Re: Award systeem (Badgesysteem)

Bericht door Kevin » 22 jul 2010, 05:07

Wat is er anders aan wat jij zoekt en in het ingebouwde rangen systeem?
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Bartschuijfel

Bericht door Bartschuijfel » 22 jul 2010, 16:06

Nou ik wil mensen trakteren op badges die ze kunnen behalen door middel van competities. En dat je ze ook ziet op zijn/haar profiel.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » 22 jul 2010, 18:51

Ik zou geen mod weten die daar in de buurt bij komt, maar dat wil niet zeggen dat hij niet bestaat. Je zou is op phpbb.com kunnen informeren, of het anders handmatig via het rang beheer kunnen doen.
Afbeelding
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.

Teammember op Afbeelding phpBBservice.nl Afbeelding , Winnaar in de phpBB awards 2009, 2010 en 2012 met AquaforA

Ger
Contacteer:

Bericht door Ger » 23 jul 2010, 08:10

Is de Karma MOD iets voor je?
Verder is er nog de User reputation MOD Nog wel in Beta, dus niet getest door het MOD team.

Plaats reactie