Geld MOD
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

Geld MOD
Bestaat er een MOD waarmee mijn leden geld krijgen en aan elkaar verder kunnen geven? Bijvoorbeeld dat het ene lid van mijn forum afbeeldingen verkoopt en het andere lid ze kan kopen met een soort van geld (geen echt geld maar punten die leden kunnen verdienen door goede daden voor het forum te doen, door wedstrijden te winnen of door media te verkopen).
Bedankt, Kirby25.
Bedankt, Kirby25.
Re: Geld MOD
Misschien kan je wat met de Ultimate Points MOD, of anders misschien deze MOD (in ontwikkeling)?
Jeroen
Kunnen leden ook hun punten aan elkaar door geven met die Ultimate Points MOD? En is er een site waar ik die MOD kan testen?
Je zou zelf even een testforum kunnen aanmaken en de MOD daarop testen. 

Dat kan, maar ik heb nog nooit een MOD geïnstalleerd. Hoe moet ik dat dan doen?PhilipvD schreef:Je zou zelf even een testforum kunnen aanmaken en de MOD daarop testen.
Download de MOD, pak het .zip bestand uit op je computer. Bij de uitgepakte bestanden zit ook een bestandje genaamd install.xml. Dat bestandje moet je openen in je webbrowser, daarin lees je welke bestanden je moet aanpassen of toevoegen.
Lees anders nog even het wiki artikel over het installeren van MODs door
Als je nog specifiekere vragen hebt kan je die hier stellen.
Lees anders nog even het wiki artikel over het installeren van MODs door

Als je nog specifiekere vragen hebt kan je die hier stellen.
Jeroen
Ik heb nu dus die Ultimate Point MOD geïnstalleerd, maar het is zo uitgebreid. Is er niet een MOD waarmee leden gewoon forumgeld aan elkaar door kunnen geven? Natuurlijk wil ik hun hoeveelheid geld ook kunnen aanpassen.
Een andere MOD is er tot op heden niet!