rang afbeeldingen
Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

rang afbeeldingen
hallo, ik zou graag rang afbeeldingen gebruiken maar in welke map moet ik die eerst opslaan?grtz ringo
Re: rang afbeeldingen
"root"/images/ranks
Plaatje naar daar uploaden, en dan via het beheerders paneel je plaatje toevoegen bij de rang
Plaatje naar daar uploaden, en dan via het beheerders paneel je plaatje toevoegen bij de rang
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Via je FTP programma (zoals FileZilla) en dan in de root van je forum (de plek waar config.php zich ook bevindt) vind je een map genaamd
images
en als je die opent zie je de map ranks
, daarin moeten de rang afbeeldingen komen.Re: rang afbeeldingen
hey philip, ik zie dan enkel deze mappen staan
pictogrammen
gelederen
smilies
upload_icons
maar de naam rank zie ik niet staan grtz
pictogrammen
gelederen
smilies
upload_icons
Dan kan je zelf toch ook een map genaamd ranks toevoegen? Volgens mij moet dat wel werken.ringo1 schreef:hey philip, ik zie dan enkel deze mappen staan
pictogrammen
gelederen
smilies
upload_icons
Dus gewoon een nieuwe map maken, en die ranks noemen en dan uploaden! dan je afbeeldingen erin en dan kijken of het is gelukt bij je rangen
Op zoek naar een vertaling voor je extensie? vertalingen
Heb je zelf de mappen 'vertaald'?
ik heb het gevonden het stond bij gelederen;) merci voor de hulp
ps; philip nee die waren al vertaald. grtz
ps; philip nee die waren al vertaald. grtz
Hmm.. waar heb je je phpBB pakket gedownload? Die namen van die mappen horen namelijk niet zo.
ik ben gehost bij 123 en heb daar niets aan veranderd. grtz
ik heb zelf een paar rangabeeldingen gemaakt, mits mijn forum over de hengelsport gaat zijn het rangen met vissen van klein naar groot

Laatst gewijzigd door ringo1 op 15 jul 2010, 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan zul je ook bij 123 om support moeten gaan vragen aangezien het niet meer gaat om een originele phpBB installatie, wij kunnen onmogelijk weten hoe het in elkaar steekt bij jou door hun aanpassingen.
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
hey kevin, ik kan ze zonder probleem plaatsen hoor. het was maar om eens te laten zien welke rangafbeeldingen ik gebruik. grtz