Inderdaad. Daar ben ik zojuist achter gekomen. Dat wist ik namelijk nog niet.
Misschien is het goed om te weten voor de andere lezers die straks geld willen verdienen met hun banners en dit topic lezen om de buffer te legen bij elke wijziging.
Anyway, het is me gelukt om de banners te positioneren op de juiste wijze!
Nadat je de code in de bestanden plaats oftewel een wijziging aanbrengt in de HTML code moet je bij elke wijziging (onthoud ELKE wijziging) de buffer van je forum verschonen - dus even op het knopje klikken, grijze knopje in je ACP admin control panel. Doe je dat niet, dan gebeurt er ook niets.
Het plaatsen van het javascript ging niet zo makkelijk als het leek. Hieronder plaats ik even een stuk code van mijn forum, zodat anderen kunnen zien waar de code precies geplaatst moeten worden in overall_header. Wil je ook in de footer een banner, zie onderstaande code.
<span class="corners-bottom"><span></span></span></div>
</div>
</div><p>
<center><script type="text/javascript" src="http://rotator.tradetracker.net/?r=22490&t=js" charset="UTF-8"></script></center>
<a name="start_here"></a>
<div id="page-body">
<!-- IF S_BOARD_DISABLED and S_USER_LOGGED_IN and (U_MCP or U_ACP) -->
Bovenstaand geldt voor de header. Je kan de code gewoon overnemen, maar verander wel de Tradetracker URL anders maak je mij rijk i.p.v. jezelf
</div>
<center><script type="text/javascript" src="http://rotator.tradetracker.net/?r=22490&t=js" charset="UTF-8"></script></center>
<p>
<div id="page-footer">
<div class="navbar">
<div class="inner"><span class="corners-top"><span></span></span>
<ul class="linklist">
<li class="icon-home"><a href="{U_INDEX}" accesskey="h">{L_INDEX}</a></li>
<!-- IF not S_IS_BOT -->
En deze is voor de footer.
TradeTracker banners plaatsen in PHPBB3 forum made easy. Je hoeft alleen de bovenstaande code te copy-pasten.
Bedankt voor je goede hulp Pietje.
Het is idd zo dat je snel meer leert door dingen zelf uit te zoeken. Gewoon lekker puzzelen.
Wanneer iemand ergens op internet vraagt hoe hij/zij banners kan implementeren in PHPBB3 kan ik mijn kennis nu weer delen met die persoon of linken naar dit topic. Zo helpen we mekaar verder.