Inloggen in beheerderspaneel blijft hangen

Hulp nodig bij je installatie of kom je ergens niet uit? Probeer phpBB3! Problemen lossen we samen met je op.
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
Gesloten
Modereter

Inloggen in beheerderspaneel blijft hangen

Bericht door Modereter » 15 jun 2010, 05:02

• Adres van je forum: http://
    Event. modificaties op je forum:
    Wanneer ontstond het probleem?
    phpBB versie: 3.0.7-PL1

Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
    Ik ben gisterenavond even in phpmyadmin geweest en heb daar wel wat aangeklikt, maar dan alleen om te kijken, (w.o. 'Exporteer), maar m/i NIETS uitgevoerd en zeker nergens op een startknop/OK-knop o.i.d. geklikt.
    Wat is het probleem?
Heb me al rotgezocht in zoekfunctie dit forum en Google, maar vond geen specifieke vraag/antwoord over het volgende:
als ik sinds vanochtend, na ingelogd te zijn in het forum, gebruikersnaam en wachtwoord intype in het beheerderspaneel, blijft e.e.a. hangen. Er gebeurt dus niets.
Internet doet het verder gewoon goed, dus daar ligt het niet aan.
Hoewel ik de laatste week wel erg veel last heb van dat mijn verbinding uitvalt en ik de router opnieuw moet starten om dit te verhelpen. Maar op 't moment van inlogpoging deed internet het goed).
Ook kan ik wel in de database komen via Plesk van mijn host.

Zou ik misschien per ongeluk toch iets veranderd hebben in phpmyadmin?
Hoe kan ik dat controleren?

PhilipvD

Re: Inloggen in beheerderspaneel blijft hangen

Bericht door PhilipvD » 15 jun 2010, 06:39

Ik denk dat je met hetzelfde probleem zit als de mensen in dit topic. Is je forum toevallig ondergebracht bij Hosting2Go? Zo ja, dan is Hosting2Go hiervan op de hoogte en ze zeggen het uit te gaan zoeken.

Jeroen

Bericht door Jeroen » 15 jun 2010, 12:03

Volgens een aantal mensen is het probleem inmiddels opgelost.
Jeroen

Modereter

Bericht door Modereter » 15 jun 2010, 12:35

Heel mooi! Bedankt!
Ik zit nl. ook bij Hosting2Go.
Heb 't allemaal gelezen. Wat een mop. 8-) Nou ja mop, ik dacht ook aan allerlei enge dingen. :shock:
En.....ook bij mij ging het een kwartier geleden ineens weer goed! :P

Ik snap ook nu waarom ik in de zoekresultaten van de zoekfunctie het andere topic niet kreeg te zien:
daar staat nl. beheerderspannel ipv beheerderspaneel. :lol:
Misschien een tip voor de topicopener daar om dat woord in de titel even te veranderen, zodat toekomstige leden dit topic ook kunnen vinden?
Ongelofelijk trouwens, dat ze bij Hosting2Go NIET wisten, dat je om in het beheerderspaneel te komen nog eens je wachtwoord moet invoeren. Nee, onvoorstelbaar eigenlijk, dat is toch al jaren bekend, ook in de vorige versies? :roll:

PhilipvD

Bericht door PhilipvD » 15 jun 2010, 14:15

Modereter schreef:Ongelofelijk trouwens, dat ze bij Hosting2Go NIET wisten, dat je om in het beheerderspaneel te komen nog eens je wachtwoord moet invoeren. Nee, onvoorstelbaar eigenlijk, dat is toch al jaren bekend, ook in de vorige versies?
Excuus moet er zijn he. ;)

Jeroen

Bericht door Jeroen » 15 jun 2010, 16:30

Hosting2Go staat ook los van phpBB he, die hoeven dat natuurlijk officieel niet te weten.
Maargoed, probleem is opgelost.
Jeroen

Modereter

Bericht door Modereter » 16 jun 2010, 09:28

PhilipvD schreef: Excuus moet er zijn he. ;)
Het kán vaker onwetendheid en de gedachte, dat je zelf gelijk hebt en de ander niet, zijn. Is mijn indruk, niet in de laatste plaats bij mezelf. :|

Gesloten