Beheerderspaneel onbereikbaar
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
Re: Beheerderspannel onbereikbaar
Ik had hetzelfde probleem.
Ik heb als workaround (ik heb nog geen tijd gehad om het verder uit te zoeken) de login_box regel in de adm/index.php uitgecommentarieerd. Hierdoor krijg je niet de 2e inlog (die fout gaat) op je backend. Je moet wel normaal ingelogd zijn als admin, om natuurlijk op het admin gedeelte te kunnen komen.
Als het vandaag door Hosting2go nog niet opgelost is, ga ik eens in die routine kijken, waar het precies mis gaat
Ik heb als workaround (ik heb nog geen tijd gehad om het verder uit te zoeken) de login_box regel in de adm/index.php uitgecommentarieerd. Hierdoor krijg je niet de 2e inlog (die fout gaat) op je backend. Je moet wel normaal ingelogd zijn als admin, om natuurlijk op het admin gedeelte te kunnen komen.
Als het vandaag door Hosting2go nog niet opgelost is, ga ik eens in die routine kijken, waar het precies mis gaat
-
Bij mij ook! Blij toe!
Hebben ze ook gezegd wat er verkeerd was of wat hun tot de oplossing bracht?
Handig om te weten.
Handig om te weten.
Jeroen
-
Nee, alleen dat het nu weer werkt en of ik het even wilde testen.
Heb je nog de mogelijkheid dat na te vragen? 
Ik ben eerlijk gezegt wel benieuwd.

Ik ben eerlijk gezegt wel benieuwd.
Jeroen
Re: Beheerderspaneel onbereikbaar
Ook ik.
Maar is nu ook opgelost.
viewtopic.php?f=40&t=54070&p=419923#p419923
Ik snap ook nu waarom ik in de zoekresultaten van de zoekfunctie het andere topic niet kreeg te zien:
daar staat nl. beheerderspannel ipv beheerderspaneel.
Misschien een tip voor de topicopener daar om dat woord in de titel even te veranderen, zodat toekomstige leden dit topic ook kunnen vinden?
NB: heb het woord in het onderwerpveld van MIJN bericht aangepast bovenin.
Nu komt het wel al als zoekresultaat!
Maar is nu ook opgelost.
viewtopic.php?f=40&t=54070&p=419923#p419923
Ik snap ook nu waarom ik in de zoekresultaten van de zoekfunctie het andere topic niet kreeg te zien:
daar staat nl. beheerderspannel ipv beheerderspaneel.
Misschien een tip voor de topicopener daar om dat woord in de titel even te veranderen, zodat toekomstige leden dit topic ook kunnen vinden?
NB: heb het woord in het onderwerpveld van MIJN bericht aangepast bovenin.
Nu komt het wel al als zoekresultaat!

Schrok me vannacht de schompes toen ik niet in kon loggen. Had het zelfde probleem als de mensen hierboven. Gelukkig werkt alles weer. Fijn dat dit forum er is, ik ging gelijk van het ergste uit. Maar na het lezen van dit forum kon ik gelukkig weer rustig ademhalen. Mijn dank is groot aan de mensen die dit probleem aangekaart hebben bij hosting2go.
- AirWarrior
Probleem is opgelost bij mij.

Wijziging: @ Pietje
Bedankt voor het verwijderen van mijn spelfout in de topic titel
Bedankt voor het verwijderen van mijn spelfout in de topic titel

Signed by:
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
AirWarrior
Heb fun in het leven, neem niet alles serieus.
Op liftenforum werkt het ook weer dank aan de mensen die de host wakker geschud hebben..
Dan denk ik dat het probleem bij iedereen opgelost is
@ AirWarrior: geen probleem.

@ AirWarrior: geen probleem.
Jeroen
Ik heb nog wel een aansluitende vraag ivm deze gebeurtenis.
Ik klikte net het forum aan, (was al automatisch ingelogd op 't forum), dus voorheen moest ik na aanklikken 'Beheerderspaneel' opnieuw mezelf inloggen (naam plus wachtwoord).
Nu zat ik meteen in het beheerderspaneel.
Klopt dat, mag dat?
Ik klikte net het forum aan, (was al automatisch ingelogd op 't forum), dus voorheen moest ik na aanklikken 'Beheerderspaneel' opnieuw mezelf inloggen (naam plus wachtwoord).
Nu zat ik meteen in het beheerderspaneel.
Klopt dat, mag dat?

Dan had je blijkbaar nog een goeie sessie, en hoefde je niet opnieuw in te loggen.
Waarschijnlijk als je nu helemaal uitlogt en vervolgens weer inlogt is het weer zoals je het gewend was.
Waarschijnlijk als je nu helemaal uitlogt en vervolgens weer inlogt is het weer zoals je het gewend was.
Jeroen
Stimmt! Bedankt!