Forumregels
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!
Verschaf iemand geen servertoegang tenzij het niet anders kan. Maak altijd eerst een volledige backup en verander de inloggevens na afloop. Eigen risico.
LEES: Richtlijnen voor Support. Vul de support template in!

-
Hoe is het mogelijk om 'private avatars' in te stellen?
Op sommige phpBB-fora koppelt de beheerder een avatar aan een forummer, maar deze avatar komt niet voor in de gallerij tussen de categorieën. Op die manier kunnen forummers een eigen, persoonlijke avatar aanvragen. (het uploaden van een eigen avatar is dan uitgeschakeld, zodat andere forummers geen avatar lokaal kunnen opslaan en om het vervolgens te uploaden als eigen avatar.)
Is het op een of andere manier ook mogelijk om de gallerijen zodanig in te stellen dat een avatar niet meer kan gekozen worden vanaf er één forummer deze avatar heeft gekozen? Wanneer hij daarna een andere avatar kiest, dan komt de eerste afbeelding opnieuw beschikbaar totdat er opnieuw iemand deze afbeelding als avatar koos.
Alvast bedankt!
Op sommige phpBB-fora koppelt de beheerder een avatar aan een forummer, maar deze avatar komt niet voor in de gallerij tussen de categorieën. Op die manier kunnen forummers een eigen, persoonlijke avatar aanvragen. (het uploaden van een eigen avatar is dan uitgeschakeld, zodat andere forummers geen avatar lokaal kunnen opslaan en om het vervolgens te uploaden als eigen avatar.)
Is het op een of andere manier ook mogelijk om de gallerijen zodanig in te stellen dat een avatar niet meer kan gekozen worden vanaf er één forummer deze avatar heeft gekozen? Wanneer hij daarna een andere avatar kiest, dan komt de eerste afbeelding opnieuw beschikbaar totdat er opnieuw iemand deze afbeelding als avatar koos.
Alvast bedankt!
Re: avatars
Standaard is dat niet mogelijk, dat vereist een (flinke) modificatie en voor zover ik weet is die (nog) niet beschikbaar.
Jeroen
-
Nu niet het antwoord waarop ik had gehoopt, maar alleszins verbazingwekkend snel
Chapeau!!
Chapeau!!
Je zou de modificatie forums op phpBB.com nog kunnen doorzoeken of anders een request plaatsen in het MOD Request forum. Geen dank 

Jeroen
ForumHulp.nl kan u helpen met: Technisch onderhoud, Extensies installaties/aanpassingen en Webdesign.
Teammember op
Topic gesplitst, graag voortaan een nieuw topic openen ipv een topic te kapen.
Ik maak er al een tijdje gebruik van op mijn forum en hij werkt zoals het hoort.Pietje schreef:Nooit eerder gezien, bedankt kevin