PM naar iedereen
Forumregels
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
phpBB 3.0 is End of support per 1 januari 2017. Dit forum is hier enkel ter archief. Het wordt aangeraden te upgraden naar phpBB 3.2
-
- Contacteer:
PM naar iedereen
(Sorry dat ik de template niet invul!)
Ik weet niet hoe ik in èèn keer een PM moet sturen naar alle leden...
Ik weet niet hoe ik in èèn keer een PM moet sturen naar alle leden...
Where the sword of mine is, you will never come!
Re: PM naar iedereen
Je moet eerst bij groepsbeheer -> geregistreerde gebruikers -> instellingen -> instellen dat de groep privéberichten kan ontvangen. Vervolgens ga je naar je gebruikerspaneel om een nieuwe PB op te stellen, en selecteer je daar de groep "geregistreerde gebruikers".
Zo stuur je een PB naar al je leden

Jeroen
-
- Contacteer:
Echt super bedankt !Pietje schreef:Je moet eerst bij groepsbeheer -> geregistreerde gebruikers -> instellingen -> instellen dat de groep privéberichten kan ontvangen. Vervolgens ga je naar je gebruikerspaneel om een nieuwe PB op te stellen, en selecteer je daar de groep "geregistreerde gebruikers".

Where the sword of mine is, you will never come!
Dit werkt niet ?
Of het moet niet over het zelfde gaan, maar ik wil dat iedereen een PB krijgt via het forum.
Ik krijg dan niet de keuze om een groep te kiezen, zoals hier boven wordt aangegeven.
Ik bedoel de PB die in het forum zit (niet de mass email) zodat iedereen een pop-up krijgt op het forum als ze die bezoeken (email pop-up)
Of het moet niet over het zelfde gaan, maar ik wil dat iedereen een PB krijgt via het forum.
Ik krijg dan niet de keuze om een groep te kiezen, zoals hier boven wordt aangegeven.
Ik bedoel de PB die in het forum zit (niet de mass email) zodat iedereen een pop-up krijgt op het forum als ze die bezoeken (email pop-up)

Heb je bij de groepsinstellingen van die groepen ook ingesteld dat zij privéberichten kunnen ontvangen?
Jeroen
Ja dat heb ik gedaan, echter als ik daarna een keuze maak om naar PB te mailen, dan krijg ik alleen alle namen te zien die in die groep zit, en moet ik ze alle 22.000 aanklikken?
Ik bedoel niet de mass-mail , maar de pb (mailen in en op het forum) dus niet dat de email naar hun "outlook" gaat.
Ik bedoel niet de mass-mail , maar de pb (mailen in en op het forum) dus niet dat de email naar hun "outlook" gaat.
Als het geen verborgen groep is, en je in het beheerderspaneel hebt aangevinkt dat die groep privé berichten kan ontvangen dan komt er bij het maken van een privé bericht rechtsboven een kadertje waarin je de groep kan selecteren.
http://img695.imageshack.us/img695/2254/28964804.jpg
Ik zie het niet verschijen , en heb gedaan wat jij zegt.
Het is wel zo dat ik een redelijke kenner ben na die jaren, of doe ik nu echt heeel wat verkeerd.
Het is geen verborgen groep!
Ik zie het niet verschijen , en heb gedaan wat jij zegt.
Het is wel zo dat ik een redelijke kenner ben na die jaren, of doe ik nu echt heeel wat verkeerd.
Het is geen verborgen groep!

Dat is de linkerkant van het venster. Het kader waarin je een groep kan selecteren zou aan de andere kant moeten staan.